کد خبر: ۱۴۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز همین بسیجی‌ها در حال رصد دشمنان در هوا، زمین و دریا هستند.
  جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز همین بسیجی‌ها در حال رصد دشمنان در هوا، زمین و دریا هستند.

سردار علی فضلی در بیست و یکمین بزرگداشت 251 شهید مسجد زینبیه(س) در همدان گفت: آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و بعضی کشورها گفته‌اند می‌خواهند در خلیج فارس رزمایش انجام دهند، آن‌ها نباید از چشم باز و بیدار فرزندان انقلابی غافل شوند که از انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم برخورداری از روحیه انقلابی در جامعه تصریح کرد: مولای ما حفظ روحیه انقلابی را یکی از تکالیف‌مان خوانده‌اند که باید در این مسیر حرکت کرد.

سردار فضلی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی رسالت‌های خود را در این 38 سال محافظت کرده است، گفت: انقلاب اسلامی را باید با شاخصه‌های آن به جوانانمان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از این شاخصه‌ها که باید برای جوانان معرفی کنیم، اصل ولایت فقیه است، افزود: اکنون پاک‌ترین، خالص‌ترین و مخلص‌ترین انسان روی زمین نایب آقا امام زمان(عج) است که این مردم را راهبری می‌کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شاخصه دوم که نیاز به آشنایی آن است، قانون اساسی و شاخصه سوم نیز دشمن‌ستیزی است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که عامل موفقیت و پیروزی جمهوری اسلامی در ایستادگی مقتدرانه در مقابل دشمن بشریت و حفاظت از منافع ملی خود، در یک کلمه «اسلام انقلابی» است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تفاوتی در بین کلمه «انقلاب اسلامی» و «اسلام انقلابی» وجود ندارد و این مهم امروز در جمهوری اسلامی تبلور یافته است.

سردار فضلی در ادامه از سختی و کارهای نشدنی شهدا در عملیات‌هایی مانند والفجر، کربلای چهار، کربلای پنج و... سخن راند و متذکر شد: شهدای ما و رزمندگان ما با تلاش توانستند رمز عبور از اروند را به دست آورند و هنوز هم پس از سال‌ها برخی باورشان نمی‌شود که چه طور این موضوع امکان دارد.

به گزارش میزان؛ وی گفت: 20 عملیات کوچک و بزرگ می‌شناسم که با رمز یا فاطمة‌الزهرا(س) آغاز شده و سراغ ندارم هیچ یک پیروز نشده باشد، چراکه هر وقت رزمندگان ما نیاز بود سراغ حضرت زهرا(س) می‌رفتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین