|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
بسیج می تواند در انجام بازدیدهای فنی ، بازرسی ، نمونه برداری از مراکز تولید و عرضه کالا در طرح های مانور بسیج مطابق با قوانین و مقررات سازمان به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها با این سازمان همکاری نماید.
29آبان 1395 تفاهم نامه ای بین سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان بسیج مستضعفین به امضای روسای دو سازمان رسید که نخستین نشست برنامه اجرایی تفاهم نامه مذکور ، صبح امروز ، دوشنبه 11 بهمن با حضور نمایندگان دو سازمان در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

جهانبخش سنجابی ، معاون ارزیابی کیفیت در این نشست ، با اشاره به ظرفیت های موجود در سازمان بسیج مستضعفین ، گفت : سازمان ملی استاندارد ایران در نظر دارد با هدف گسترش همکاریهای علمی ، فنی و همچنین تدوین ، اجرا و نظارت براجرای استانداردها از توانمندیهای علمی – فنی در سازمان بسیج مستضعفین استفاده کند.

وی با بیان اینکه ، روزآمد شدن استانداردهای موجود در کنار تدوین استانداردهای مورد نیاز یک ضرورت است افزود : افراد ذیصلاح در بسیج با بنیه های علمی متفاوت می توانند به عنوان اعضای کمیته تدوین و پس از کسب مهارت های لازم به عنوان دبیران کمیته با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری داشته باشند .

سنجابی ، انعقاد تفاهم نامه با بسیج را یک امتیاز دانست و اظهار داشت : اعضای هیات علمی بسیجی واجد شرایط می توانند پروانه کارشناسی استاندارد را دریافت کنند.

معاون ارزیابی کیفیت اذعان داشت : بسیج می تواند در انجام بازدیدهای فنی ، بازرسی ، نمونه برداری از مراکز تولید و عرضه کالا در طرح های مانور بسیج مطابق با قوانین و مقررات سازمان به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها با این سازمان همکاری نماید.

براساس این تفاهم نامه بسیج متعهد به ایجاد و راه اندازی دفتر یا مرکزی به نام دفتر همکار با استاندارد به منظور مشارکت فعال در تدوین و تجدیدنظر استانداردهای ملی در زمینه های مورد توافق است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین