|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف و روانه زندان شدند.
 رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری دو کلاهبردار که با ترفند برنده شدن در سفرهای عتبات عالیات از طرف رادیو جوان با شهروندان تماس می‌گرفتند ، خبر داد .  

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی اعتمادی با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با ترفند تماس از رادیو جوان و اعلام برنده شدن در مسابقه به مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد و سفر زیارتی به کربلا، اقدام به گرفتن رمز دوم کارت بانکیش کرده و مبلغ 560 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده‌اند، موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در پیگیری و تحقیقات اولیه ماموران و پس از بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکی مشخص شد مبلغ 560 میلیون ریال به حساب بانکی فردی با هویت مشخص انتقال داده شده است، افرود: در ادامه تحقیقات ماموران، مشخص شد کلاهبرداران از دو فروشگاه موبایل واقع در شهرستان کرج اقدام به برداشت 273 میلیون و 600 هزار ریال و همچنین خرید 40 میلیون ریال شارژ تلفن همراه کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حساب‌های فروشگاه‌های موبایل که کلاهبرداران اقدام به برداشت پول کرده بودند، مسدود شد، بیان کرد: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری دو متهم شدند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف و روانه زندان شدند.

اعتمادی ضمن هشدار در خصوص برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی کاربران از شهروندان خواست رمز اول و دوم حساب های بانکی خود را بلافاصله پس از دریافت کارت‌های بانکی و به صورت دوره‌ای تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت کسب اخبار و اطلاعات و یا مشاهده‌ هر گونه تخلفات یا جرایم اینترنتی مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" در میان بگذارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین