|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
حدود 20 سال پیش اول دبیرستان بودم که مولا پناه، این پیر طریقت و روشن دل، به منزل اقوام ما در تهران آمد و از آنجا که آوازه اش زبان زد بود، خیلی از اقوام از جمله خانواده ما نزدش رفتیم.
 در حالی که این روزها همه جا سخن از دستور ضد مهاجرتی ترامپ و اعتراض های متعدد در داخل و خارج آمریکاست خبری هم بشنوید از پیشگویی 20 سال پیش یک پیشگوی اهل طریقت در باره آینده آمریکا.

مولاپناه پیشگوی روشندل کرمانشاهی که اهل طریقت بود، 20 سال پیش در سن حدود 70 سالگی پیشگویی کرد که ایران، روسیه و سوریه با هم متحد می شوند و آمریکا را از پا در می آورند و ایران مهد تمدن دنیا می شود.



حکایت نقل این پیشگویی از آنجا شروع شد که به رسم این روزها که همه از اقدام ضد مهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و مخالفت و اعتراض های متعدد در این باره سخن می گویند، یک شهروند کرمانشاهی پایتخت نشین در سرویس اداره و در اثنای مباحثه هایی از این دست، حکایت عجیبی را از این پیشگوی اهل طریقت بازگو کرد.

وی گفت: حدود 20 سال پیش اول دبیرستان بودم که مولا پناه، این پیر طریقت و روشن دل، به منزل اقوام ما در تهران آمد و از آنجا که آوازه اش زبان زد بود، خیلی از اقوام از جمله خانواده ما نزدش رفتیم.

درحالی که بیشتر افراد از او در باره آینده خودشان می پرسیدند، برادرم که اهل مسایل سیاسی بود در باره آینده ایران از وی پرسید که اینگونه پاسخ داد: " ایران و روسیه و سوریه با هم متحد می شوند و آمریکا را از پا در می آورند و ایران مهد تمدن دنیا می شود."

این پیشگوی روشندل که اهل روستایی از روستاهای کرمانشاه بود و اواخر دهه 60 از دنیا رفته است، دوران کودکی بینایی خود را از می دهد و پس از آن به طریقت و عرفان روی می آورد و برای مردم منطقه که به او مراجعه می کردند، بدون این که مبلغی از آنان بگیرد پیشگویی و روشن بینی می کرده است.

منبع:العالم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
باعرض سلام وتشکر از نوسنده مطلب باید عرض کنم که جناب مولا پناه همسایه ما دمحله شاطر اباد کرمانشاه بود .اما من سنم کم بود وچیزهای کمی بیاد دارم .اگر مطالب بیشتری درمورد مرحوم مولا پناه دارید با من به اشتراک بگذارید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین