|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
سرمربی رئال‌ مادرید درباره شعارهای اعتراض آمیز هواداران تیمش علیه رونالدو ‌نیز اظهار کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی اتفاق افتاده باشد. در دیدارهای پیش برخی‌ها علیه او شعار دادند ولی در این دیدار من متوجه چنین چیزی نشدم.
 سرمربی رئال‌ مادریدکه از برد تیمش خوشحال است به صحبت در مورد هو شدن ستاره پرتغالی تیمش پرداخت.

 ‌به نقل از مارکا، رئال‌ مادرید در هفته بیستم لالیگا کار راحتی برابر رئال سوسیداد داشت و توانست با سه گل این تیم را شکست بدهد تا با توجه به  تساوی بارسلونا و شکست سویا، جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

طبیعی است که زین الدین زیدان از پیروزی که در این دیدار به دست آورده بسیار خوشحال باشد. سرمربی رئال‌ مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. برابر تیمی قدرتمند بازی کردیم. خوشبختانه توانستیم فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌ها بیشتر کنیم. خوشحالیم که هواداران راضی هستند. گاهی اوقات صدای سوت اعتراض آنها را می‌شنویم اما  در دیدار امشب خوشحال بودند.

زیدان ادامه‌ داد: در نیمه نخست از عملکرد تیم راضی نیستم. هماهنگی لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و با تغییر سبک بازی‌مان توانستیم عملکرد بهتری از خود نشان بدهیم. مالکیت توپ در فوتبال همه چیز نیست و تا زمانی که به گل منجر نشود، فایده‌ای ندارد.

زیدان درباره تساوی بارسلونا و شکست سویا گفت‌: دیدن لغزش حریفان انگیزه خوبی به ما می‌دهد. بازی بارسلونا و سویا را دیدیم و به خود قول دادیم که پیروز بازی شویم. با این حال  باید بگویم دوست ندارم درباره دیگر تیم‌ها صحبت کنم. آنچه که برای من مهم است، تنها رئال است. زدن سه گل و بسته نگه داشتن دروازه، اتفاقی بسیار مهم بود.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش گفت‌: لوکا مودریچ هفته آینده برمی‌گردد. خامس رودریگس هم به احتمال خیلی زیاد یک هفته دیگر به شرایط بازی برسد ولی  گرت بیل برای بازگشت به زمان بیشتری نیاز دارد.

زیدان درباره عملکرد متئو کواچیچ هم گفت‌: خوشحالم که او بار دیگر توانست در ترکیب رئال‌ مادرید به میدان برود و عملکرد خوبی هم از خود نشان بدهد. کواچیچ در دیدار امشب هم موفق به گلزنی شد. او پیشرفت خوبی در رئال داشته است. اطمینان دارم که بهتر هم خواهد شد.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره شعارهای اعتراض آمیز هواداران تیمش علیه رونالدو ‌نیز اظهار کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی اتفاق افتاده باشد. در دیدارهای پیش برخی‌ها علیه او شعار دادند ولی در این دیدار من متوجه چنین چیزی نشدم.

زیدان در پایان سخنان خود درباره حذف شدن از جام حذفی گفت‌: بدون شک از ناکامی در جام حذفی ناراحت هستم. دوست داشتم در این رقابت حضور داشته باشیم اما باید این ناکامی را فراموش کنیم. باید به دیدار برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم و خود را به خوبی آماده این دیدار کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین