|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
ما شاهد بودیم که این جماعت بداخلاق طی چند سال گذشته با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چه کردند و این را هم دیدیم که بعضی از آنها هم پس از ارتحال آیت‌الله هاشمی برای تعریف و تمجید از ایشان مسابقه گذاشته بودند.
در میان دولتمردان یازدهم، تعداد اندک‌‌شماری هستند که تمام قد در برابر مخالفان حسن روحانی می‌ایستند و آنان را از اقدامات و سخنانی که علیه دولت بر زبان می‌آورند برحذر می‌دارند. مجید انصاری یکی از آن دست مسوولان دولتی است که هیچگاه سکوت را در برابر مخالفان یا بهتر بگوییم تخریب‌کنندگان شخص حسن روحانی جایز نمی‌داند و همواره آنان را دعوت به رعایت اخلاق می‌کند، هرچند این دعوت از سوی مخالفان مورد قبول قرار نگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ مجید انصاری تخریب‌هایی که همچنان علیه دولت یازدهم و شخص حسن روحانی و نزدیکان او انجام‌ می‌گیرد را ناشی از شرایط پیشا انتخاباتی می‌داند. البته شرایطی که انصاری از آن یاد می‌کند، گلایه‌های او را به سمت رسانه‌ها سوق می‌دهد و او توصیه می‌کند تا فضای کشور به اختلاف‌افکنی آلوده نشود.

مخالفان فضای کشور را تشنج‌زا نکنند

معاون حقوقی رییس‌جمهوری در گفت و گو با اعتماد تاکید کرد: «ما هرچقدر به سمت انتخابات پیش برویم، یک عده‌ای که خیلی پایبند به اخلاق و قانون و شرع نیستند در رسانه‌های مختلف و به خصوص سایت‌ها و کانال‌ها و فضای مجازی مرتبط با خود، حملات خود را علیه اعضای دولت و شخص آقای روحانی تشدید کرده و خواهند کرد». مجید انصاری با توصیه این جریان به اینکه حداقل به اصول اولیه اخلاق پایبند باشند، ابراز امیدواری کرد که «فضای عمومی کشور را به گناه، معصیت، اختلاف افکنی و تشنج‌آفرینی آلوده نسازند».

عده‌ای عادت به ارتکاب گناه کرده‌اند

انصاری در ادامه با بیان اینکه من قبلا هم گفته‌ام که دولت یازدهم و شخص آقای دکتر روحانی مظلوم‌ترین دولت‌ها بوده که علیه او بیشترین هجمه‌ها و تبلیغات سوء را انجام می‌دهند، گفت: «یک عده ظاهرا عادت کرده‌اند که هر روز صبح از خواب بیدار شوند و تا شب ده‌ها گناه کبیره را مرتکب شوند آن هم در سطح گسترد‌ه‌ای از کشور و علیه شخصیت‌های برجسته نظام». وی با یادآوری برخوردهایی که با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌شد، گفت: ما شاهد بودیم که این جماعت بداخلاق طی چند سال گذشته با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چه کردند و این را هم دیدیم که بعضی از آنها هم پس از ارتحال آیت‌الله هاشمی برای تعریف و تمجید از ایشان مسابقه گذاشته بودند. معاون حقوقی رییس‌جمهوری تاکید کرد: این نهایت نفاق و بداخلاقی است. اگرچه فضای کلی رسانه‌ها همراه مردم هستند و کمک کار و حامی دولت هستند که جای دارد از آنها تشکر ‌‌کنیم اما به هرحال عده‌ای هم وجود دارند که روش‌شان تخریب است.

اما ماجرای شکایت معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری از تخریب‌کنندگان حسن روحانی که در دادگاه ویژه روحانیت در حال پیگیری است، سوالی بود که مجید انصاری تنها با «لبخند» به آن واکنش نشان می‌دهد و پاسخی از روند رسیدگی به این پرونده نمی‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین