|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
ساکنان منطقه بوری بحرین نیز با صدور بیانیه حمایت خود را از بیانیه علمای بحرین در دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.
ساکنان مناطق مختلف بحرین ضمن حمایت از دعوت علمای این کشور در برپایی تظاهرات ضد آل خلیفه بر دفاع تا پای جان از مرجعیت تاکید کردند.

 به نقل از مراه البحرین، ساکنان منطقه البلاد القدیم از بیانیه علمای بحرینی حمایت کردند و با صدور بیانیه ای از ملت بحرین خواستند که با مسئولیت پذیری بالا عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط خطرناکی که با آن روبرو هستیم باید مسئولیت پذیر بود و کفن پوش در تظاهرات حاضر شد. اسلام ناب محمدی و شیعه در حال حاضر در بحرین در مسیر سرنوشت سازی قرار دارد.

ساکنان منطقه البلاد القدیم بر لزوم دفاع تا سرحد شهادت از آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کردند و آن را به مثابه دفاع از دین و همه ملت توصیف کردند.

از سوی دیگر علمای منطقه السنابس نیز ساکنان این منطقه خواستند که به دعوت علمای بحرین لبیک بگویند و با پوشیدن کفن و آمادگی برای شهادت به خیابان ها بیایند.

ساکنان منطقه المرخ بحرین نیز با صدور بیانیه ای از بیانیه علمای بحرین حمایت کردند.

ائتلاف جوانان چهارده فوریه بحرین نیز از ملت بحرین خواستار که تظاهرات ویژه ای با شعار ما از مرگ در دفاع از اسلام و حرمت آیت الله قاسم نمی هراسیم و در وفاداری به شهدا برگزار کنند.

در این بیانیه بر حمایت از علمای بحرین برای کفن پوش حاضر شدن در یکشنبه شب و بامداد دوشنبه تاکید شده است.

ساکنان الدیر نیز با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ما ساکنان روستای الدیر از بیانیه علما و درخواست آنها برای برگزاری تظاهرات کفن پوش در یکشنبه شب و بامداد دوشنبه در همه مناطق با شعار دفاع از دین و عزتمان حمایت می کنیم و به مرشد و مرجعیت و رهبرمان آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم می گوییم: ما همیشه با شما هستیم و همانند اهل کوفه نیستیم.

ساکنان منطقه جبله حبشی نیز با صدور بیانیه ای از بیانیه علمای بحرین حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: آیت الله شیخ عیسی قاسم نماد شیعه در بحرین و از شخصیت های برجسته اسلامی در جهان اسلام هستند. اقدامات علیه وی در واقع اقدام علیه شیعه در بحرین و تعدی به همه شخصیت های سالامی و مراجع دینی در داخل و خارج بحرین است.

ساکنان این منطقه خواستار تعطیلی همه اماکن تجاری و شرکت در تظاهرات کفن پوش شدند.

ساکنان منطقه بوری بحرین نیز با صدور بیانیه حمایت خود را از بیانیه علمای بحرین در دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: پیروزی آیت الله عیسی قاسم به مثابه پیروزی دین و شریعت است. همه باید مشارکت فعالانه ای در تظاهرات کفن پوشان داشته باشد و مراکز تجاری را تعطیل کنند و در مساجد الله اکبر سر دهند.

شایان ذکر است که علمای بحرینی با صدور بیانیه ای از مردم خواستند که یکشنبه شب و بامداد دوشنبه در همه مناطق بحرین با پوشیدن کفن به خیابان ها بیایند و از آیت الله شیخ عیسی قاسم حمایت کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین