|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
معترضان بحرینی دیشب در مناطق مختلف این کشور در محکومیت حمله نیروهای آل خلیفه به تحصن کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، تظاهرات کردند.
 معترضان بحرینی دیشب در مناطق مختلف این کشور در محکومیت حمله نیروهای آل خلیفه به تحصن کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری مرآة البحرین، نیروهای آل خلیفه به سمت معترضان که در مناطق العکر، النویدرات، ابوصیبع، السهله، السنابس، کرباباد، عالی، البلد القدسم، معامیر و کرزکان تظاهرات می کردند، گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای شلیک کردند.

شمار زیادی از تحصن کنندگان نیز در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز جمع شدند و با سر دادن شعارهایی بر ادامه تحصن خود تاکید کردند.

نیروهای امنیتی بحرین دیروز (پنجشنبه) به معترضانی که مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تجمع کرده بودند، حمله کرده و شماری از آنها را بازداشت و تعدادی از معترضان را با شلیک گلوله زخمی کردند.

بعد از حمله نیروهای امنیتی به منطقه الدراز صدای الله اکبر بلند شد و ساکنان منطقه از خانه های خود خارج شده و به سمت منزل رهبر شیعیان بحرین رفتند.

همچنین رژیم بحرین بتازگی سه انقلابی این کشور را که در مارس (اسفند) 2014 وسط دولت امارات متهم به قتل یک افسر اماراتی طی درگیری با معترضان در روستایی در غرب منامه شده بودند، اعدام کرد.

این اقدامات رژیم آل خلیفه، موجی از اعتراضات و تظاهرات را در این کشور به دنبال داشته است.
بر همین اساس شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای رژیم آل خلیفه را مسوول کامل وخالت اوضاع در این کشور دانست.

در این بیانیه آمده است: از جامعه جهانی درخواست می کنیم پیش از آنکه فرصت از دست برود، برای حمایت از ملت بحرین که زیر ستم امنیتی و تبعیض مذهبی قرار دارد، مداخله کنند.
معاون دبیر کل جمعیت الوفاق همچنین به رژیم بحرین هشدار داده است که ارتکاب هر جسارتی پشیمانیش را در پی خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین