کد خبر: ۱۴۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
اخیرا دوباره حواشی زیادی پیرامون باشگاه استقلال ایجاد شده است.
 اخیرا دوباره حواشی زیادی پیرامون باشگاه استقلال ایجاد شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از اینکه رای فیفا علیه استقلال در رابطه با ممنوعیت جذب بازیکنان جدید در نیم فصل اعلام شد، سرمربی آبی‌ها تمام رویاهای خودش را بر باد رفته دید و واکنش تندی نشان داد. منصوریان حساب ویژه‌ای روی مثلث چشمی و جپاروف و آندو باز کرده بود. اما حکم جدید فیفا شاید آنها را از استفاده از این بازیکنان محروم کند.

منصوریان پس از این اتفاق خیلی زود مدیران پیشین استقلال را سیبل قرار داد که کم‌کاری آنها موجب این محرومیت شده است. در مقابل مدیران استقلالی‌ها هم جواب سرمربی آبی‌ها را دادند و به نوعی جنگ حاشیه‌ای دوباره در باشگاه شروع شد.

اما اینکه چرا منصوریان وارد این تنش شد، سوالی است که ذهن استقلالی‌ها را پر کرده است؟ بدون شک در وهله اول این افتخاری بود که باید نسبت به عملکرد مدیران قبلی باشگاه واکنش نشان می‌داد. اما منصوریان زودتر از او وارد بحث شد و انتقادات را بیان کرد.

ظاهرا منصوریان یه احساس دینی به افتخاری داشت و در روزهایی که این مدیر تحت فشار بود، تصمیم گرفت خودش وارد جنگ با مدیران قبلی شود. علی‌منصور به نوعی جواب حمایت‌های افتخاری را داد. در روزهایی که خیلی فشار روی او بود، افتخاری حمایت خودش را از سرمربی تیمش اعلام کرد و حالا وقت پاسخ این حمایت‌ها بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین