|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
تا به اینجای کار همه ما یک چیز را به خوبی درباره آقای ترامپ یاد گرفته ایم و آن هم چیزی نیست جز اینکه او هر وقت هرکاری که بخواهد انجام می دهد و به قانون و محدودیت ها اهمیتی نمی دهد.
  تا به اینجای کار همه ما یک چیز را به خوبی درباره آقای ترامپ یاد گرفته ایم و آن هم چیزی نیست جز اینکه او هر وقت هرکاری که بخواهد انجام می دهد و به قانون و محدودیت ها اهمیتی نمی دهد. بر همین اساس، جای تعجب نیست که آقای ترامپ علیرغم نارضایتی دستیارانش، همچنان از گوشی اندرویدی سابق خود استفاده می کند. گمان می رود که او هم مانند اوباما، از یک مدل خاص از گلکسی S4 سامسونگ استفاده می کند.
 
گفته می شود که گلکسی S4 که برای آقای ترامپ آماده شده برای افزایش امنیت دستخوش تغییراتی شده است و اکنون امکان زنگ زدن به آن، ارسال پیام از آن و عکاسی را ندارد. امکان نصب اپ های معمولی روی آن وجود ندارد و فقط به شبکه نظامی آمریکا وصل می شود. با این اوصاف، جای تعجب نیست که ترامپ دلش بخواهد همچنان از یک گوشی با امکانات رایج استفاده کند.

آقای اوباما هم چندان دل خوشی از این گوشی نداشت و یک بار به شوخی گفته بود که ای کاش گوشی بهتری برای کاخ سفید خریداری می شد. در آن زمان، کارشناسان پیشنهاد دادند که یک گوشی مجهز به ویندوز 7 فون به اوباما بدهند.

به گزارش تک شات، ترامپ با بی توجهی به این قانون، همچنان می تواند به ارسال توییت های خبرساز ادامه دهد. به نظر می رسد دو نفر به حساب توییتر ترامپ دسترسی دارند و خود او با استفاده از یک گوشی اندرویدی توییت می کند. آن دسته از توییت های ترامپ که زبان ملایم تری دارند از یک دستگاه iOS ارسال می شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین