|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
شهید امیرحسین داداشی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد سوانح طبیعی واحد تهران شمال و آتش‌نشان ایستگاه 46 آتش نشانی بود که در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو به درجه شهادت نائل آمد.
امتحان پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد سوانح طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال پس از حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو رنگ و بوی دیگر داشت و دانشجویان به احترام امیر حسین داداشی هم کلاسی شهیدشان با لباس امداد در جلسه امتحان حاضر شدند.

شهید امیرحسین داداشی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد سوانح طبیعی واحد تهران شمال و آتش‌نشان ایستگاه 46 آتش نشانی بود که در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو به درجه شهادت نائل آمد.

امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال حال و هوای دیگر داشت، جلسه امتحان پایان ترم، غایبی داشت که در امتحان عملی و آزمون الهی قبول شد. امیرحسین 27 ساله، دانشجوی ترم اول کارشناسی ارشد مدیریت سوانح طبیعی بود که نبود او چهره دانشگاه را غم‌زده کرده بود.

آزمون اکولوژی عمومی امروز 7 بهمن با حضور دکتر علی‌محمد صفانیا رئیس واحد تهران شمال، اعضای هیات رئیسه و استادان این واحد در حالی برگزار شد که همکلاسی‌های شهید داداشی به احترام دوست و همکار خود با لباس‌های خدمت بر سر جلسه امتحان حاضر شده بودند.

صفانیا پیش از برگزاری این آزمون اعلام کرد که مقدمات اعطای مدرک افتخاری به این دانشجوی شهید و قهرمان از طرف دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است.

به گفته دوستان امیرحسین، وی بسیار علاقه داشت که به جمع مدافعان حرم بپیوندد و با شجاعتی که از خود نشان داد، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و خارج از ساعت کاری برای کمک به محل حادثه پلاسکو شتافت به‌طوری که حتی لباس‌های همکاران خود را به تن کرد و شجاعانه دل به آتش زد و دیگر باز نگشت. این شهید آتش‌نشان لقب شهدای مدافع مردم گرفت و یاد و نام او برای همیشه جاودانه شد.

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز روز گذشته با صدور پیامی شهادت امیرحسین داداشی را به خانواده وی تسلیت گفت.

در پیام میرزاده آمده بود: «خانواده محترم شهید امیرحسین داداشی

شهادت فرزند گرامیتان جناب آقای امیرحسین داداشی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال که بر اثر سانحه سهمگین فرو ریختن ساختمان پلاسکو به دیگر همکاران شهید خود پیوست، موجب تأسف و تألم گردید.

در این سانحه دردناک شکوه ایثار و فداکاری آتش نشانان شجاع ایرانی به نمایش گذاشته شد و این قهرمانان ملی ملی با جانفشانی از عهده مراقبت مسئولانه از مردم و حفظ جان آنان سربلند و موفق بیرون آمدند.

اینجانب، این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.»










منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین