|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
ديروز براي پيگيري كارهاي استان و شهرستان و مساله شهيد محسوب شدن آتش نشانان و امداد گران كه در حين عمليات، جان به جان آفرين تسليم مي كنند به كميسيون تلفيق بودجه رفته بودم.
محمدرضا تابش، نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که در کانال تلگرامی اش منتشر کرده درباره ماجرای تصادف پسرش نوشته است.

بمحمدرضا تابش، نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشته است؛

معمولا روزانه بيشتر از ٥-٤ ساعت نميخوابم. نصف شب كه بيدار میشوم؛ نوبت به مرور پيامك ها و تلفن هاست و ارجاع آنها به مسئولان و دفتر، تا كار مردم زمين نماند.

ديروز براي پيگيري كارهاي استان و شهرستان و مساله شهيد محسوب شدن آتش نشانان و امداد گران كه در حين عمليات، جان به جان آفرين تسليم مي كنند به كميسيون تلفيق بودجه رفته بودم.

ترافيك یک و نیم ساعته حین بازگشت به منزل -چون خودم رانندگي ميكنم- خسته كننده بود.نماز و صرف مختصر شام و مرور اخبار و مطالعه تا ساعت ١١ شب به طول كشيد.

چراغ ها روشن و بدون رو انداز -تقريبا طبق معمول- خواب رفتم. ساعت ١/٣٠ بامداد بيدار شدم. پیام ها و تلفن هاي واصله را كنترل مي كردم و بعضا آنها را به مسئولان مربوطه و دفتر جهت پیگیری و اعلام نتیجه ارجاع مي دادم.

مشغول كار بودم كه محمد ساعت ٢/٤٥ بامداد اطلاع داد كه اتوبوسي كه با آن عازم تهران بوده؛ نزديك كاشان چپ كرده است و خوشبختانه کسی كشته نشده و او هم احتمالا دستش شكسته است.

كريم را بيدار كردم و به طرف كاشان راه افتاديم. ساعت ٥/٢٦ دقيقه بامداد كه بين راه كاشان بوديم؛ آقاي خرمجاه كه فرزند شهيد است و در دفتر تهران كار مي كند زنگ زد كه فلان و بهمان كار را كه به وي ارجاع داده بودم پيگيري کرده و گزارشی داد.

حدود ساعت ۶ بيمارستان شهيد بهشتي كاشان بوديم. پزشكان و پرستاران زحمتكش و خوشرو مشغول مداواي بيماران بودند. محمد را كه از ناحيه استخوان دست راست دچار شكستگي شده بود روي تختي دراز كشيده ديديم.

شرح ما وقع را گفت؛ خدا به خير گردانده بود که ماشين بعد از واژگوني دچار حریق نشده بود.خدا را بخاطر همه الطافش شكر كرديم و بعد از انجام مراحل ترخيص رهسپار تهران شديم تا اقدامات تكميلي در يكي از بيمارستان هاي تهران انجام پذيرد.

این ها را نوشتم تا حرف دلم را بازگو نمايم:

- اگر خداوند به من توفيق داده تا ۵ دوره متوالی خدمتگزار مردم شريف و نجيب و فرهيخته اردكان باشم بواسطه آن است كه سعي كرده ام خود و زندگي ام را وقف خدمت به آنها براي جلب رضايت پروردگار نمايم.

- در اين راه زحمات همكاران عزيز ارجمندم كه نمونه كار آنها را توضيح دادم و پا به پاي من پيگير رفع مشكلات مردم هستند ستودني است و بخشي از توفيقات مرهون زحمات آنهاست.

- روز و شب و نصفه شب و گاه و بيگاه براي مردم كار كردن؛ ثمره اش دعاي خير مردم رنجديده اي است كه گره اي از كار آنها باز شده است و نتيجه اش مختصر آسیب محمد بود كه مي توانست بخاطر نشت گازوئيل در صحنه، تبديل به يك تراژدي وحشتناك شود.

- انجام وظايف نمايندگي و خدمتگزاري به مردم ساعت بردار نيست. اغلب همكارانم شبانه روز درگير حل مشكلات مردم هستند؛ خداوند به همه توفيق خير عطا كند و ماجورشان دارد.

- در مقابل عظمت ملت شريف ايران و جانفشاني شهدا و حماسه آفريني قهرماناني كه استقلال كشور در طول تاريخ مرهون تلاش و زحمات آنهاست؛ گرچه عملكردها ناچيز و ناقابل است؛ اما سرجمع اقدامات مسئولان اگر خالصانه و متعهدانه و از سر علم و آگاهی باشد ميتواند كشور را در مدار توسعه و ترقي قرار دهد و مشكلات و گرفتاريهاي مردم را مرتفع سازد و ايران اسلامي عزيز جايگاه رفيع خويش را در سطح منطقه و جهان بازيابد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین