|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گفته آذری این اوراق برای پروژه های خط ۲ و ۳ قطارشهری مشهد، پروژه های طبرسی، شارستان رضوی و بازگشایی پروژه مجد انتشار یافته است.
معاون اداری و مالی شهرداری مشهد با اشاره به اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در این کلانشهر با حمایت بانک شهر گفت: تاثیر رشد چشمگیر منابع این بانک، در تحقق پروژه‌های بزرگ شهری و اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در کلانشهرها به طور ملموس قابل مشاهده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدآذری، با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های بزرگ شهری در همه کلانشهرها اظهار کرد: محدودیت منابع به دلیل رکورد ساخت و ساز، از مهم‌ترین مشکلات مدیریت شهری در همه کلانشهرهاست که در چند سال اخیر این مشکل با حمایت گستره بانک شهر برطرف شده است.

وی با بیان این‌که شهرداری مشهد نیز بسیاری از پروژه‌های این شهر را که سال‌های زیادی ناتمام مانده بود، با حمایت بانک شهر محقق کرد، افزود: توسعه و عمران کلانشهرها طی سال‌های اخیر، به طور حتم ناشی از رشد چشمگیر منابع مالی بانک شهر بوده است.

آذری در ادامه اظهار کرد: تاکنون برای خرید یکصد دستگاه اتوبوس ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات و برای حقوق پیمانکاران نیز یکهزار و 500 میلیارد ریال از اعتبارات بانکی به شهرداری مشهد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۲۶ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت از سال ۸۴ تاکنون توسط بانک‌های عامل برای پروژه های شهری مشهد منتشر شده است و ۱۵ هزار میلیارد ریال از این اوراق تاکنون انتشار یافته است.

به گفته آذری این اوراق برای پروژه های خط ۲ و ۳ قطارشهری مشهد، پروژه های طبرسی، شارستان رضوی و بازگشایی پروژه مجد انتشار یافته است.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به رشد زندگی شهروندی و اهمیت تامین آسایش در کنار خلاقیت در کلانشهرها اظهار کرد: امروز به دلیل رشد تکنولوژی و توسعه فضای مجازی اطلاعات به راحتی در دسترس همه افراد قرار دارد و در این میان بانک شهر نیز با ارائه خدمات نوین بانکی تلاش‌های زیادی در این حوزه انجام داده است.

وی با اشاره به راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت از سوی بانک شهر در همه کلانشهرها تصریح کرد: با راه اندازی این پیشخوان‌ها امکان ارائه همه خدمات بانکی به شهروندان در تمام ساعات شبانه روز وجود دارد که این اقدام از مزیت‌های بانک شهر در مقایسه با سایر بانک هاست.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین