|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
در حال حاضر عملیات آواربرداری بخشی شرقی ساختمان پلاسکو انجام شده و نیروهای مستقر دراین محل با استفاده از بیل های مکانیکی مشغول عملیات هستند.
جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از جمع آوری هشت هزارتن نخاله ساختمان پلاسکو تا پنجمین روز از حادثه خبر داد.

 منصورباقرصاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در چند روز اخیر با همکاری برخی دستگاه ها توانستیم حجم زیادی از آهن آلات، بتن و برخی نخاله ها را از ساختمان پلاسکو جمع آوری کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه و هدف ما جمع آوری نخاله های ساختمانی نیست، گفت: درنظرداریم با آوار برداری، پیکر محبوس شده و یا اجساد آتش نشانان را از زیر آوار خارج کنیم.

باقرصاد افزود: با دستور مقامات قضائی، زمینی به وسعت هفت هکتاردر خیابان مختاری (منطقه 12) انتخاب شده و آوار ساختمان پلاسکو به آنجا منتقل می شود.

وی گفت: از زمان آغاز عملیات تاکنون هشتصد کامیون، نخاله های ساختمان پلاسکو را از این محل خارج کرده اند.

وی افزود: در جریان عملیات آوار برداری اگر گاوصندوق و یا اموال دیگری پیدا شود، پس از تنظیم صورتجلسه به مقامات قضایی و نیروی انتظامی تحویل خواهد شد.

در حال حاضر عملیات آواربرداری بخشی شرقی ساختمان پلاسکو انجام شده و نیروهای مستقر دراین محل با استفاده از بیل های مکانیکی مشغول عملیات هستند.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری و تقاطع چهارراه استانبول حدود ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد و حدود ساعت11:30 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت.
از زمان ریزش ساختمان پلاسکو تاکنون عملیات آواربرداری با کمک تمام تجهیزات و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی ادامه دارد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین