|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
تیم ملی قرار بود با ترکیب بهرام سلیمانی و مهدی محمدی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که با لغو این رقابت‌ها، هنوز مشخص نیست با چه تعداد ورزشکار در جام جهانی ایتالیا و بلژیک شرکت کنیم.
رییس انجمن دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان از اعزام تیم ملی دوچرخه‌سواری به مسابقات جام جهانی ایتالیا و بلژیک در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

 فرهای عصفوری افزود: پس از این که سفر تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان بنا به دلایل نامعلومی به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود ششم اسفند در بحرین برگزار شود لغو شد، این تیم برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا و بلژیک آماده می‌شود. البته حضور در رقابت‌های جام جهانی چون در تقویم انجمن توسط فدراسیون مورد بررسی قرار نگرفته است، هنوز مشخص نیست در این جام شرکت می‌کنیم یا خیر؟ اما برای تجربه‌اندوزی و کسب امتیازات لازم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی باید در این جام شرکت کنیم.

او گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در بحرین فرصت خوبی بود تا امتیازات لازم را کسب کنیم و دو ورزشکار اعزامی به این مسابقات از آمادگی بالایی برخوردار بودند، اما به هر صورت با لغو این سفر امیدوارم فدراسیون زمینه اعزام دوچرخه‌سواران به جام جهانی ایتالیا و بلژیک را فراهم کنند. هرچند فدراسیون در یک‌سال گذشته حمایت‌های خوبی را از انجمن دوچرخه‌سواری به عمل آورده و تا به امروز با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

عصفوری زمان برگزاری رقابت‌های دوچرخه سواری جام جهانی ایتالیا و بلژیک را اردیبهشت‌ماه در بخش جاده عنوان کرد و افزود: تیم ملی قرار بود با ترکیب بهرام سلیمانی و مهدی محمدی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که با لغو این رقابت‌ها، هنوز مشخص نیست با چه تعداد ورزشکار در جام جهانی ایتالیا و بلژیک شرکت کنیم.

رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان اضافه کرد: منتظر دعوتنامه هستیم که با چه تعداد سهمیه می‌توانیم در جام جهانی ایتالیا و بلژیک شرکت کنیم، اگر در این جام در کلاس‌بندی پزشکی ورزشکاران ادغامی صورت نگیرد احتمال اعزام 5 رکابزن معلول وجود دارد اما اگر ادغام صورت بگیرد تنها با دو ورزشکار می‌توانیم در این جام شرکت کنیم.

عصفوری در پاسخ به این پرسش که امکان حضور بهرام سلیمانی و مهدی محمدی در این جام با توجه به اعزام آن‌ها به مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین چقدر قابل پیش‌بینی است؟ تصریح کرد: امکان حضور هیچ رکابزنی در این جام از الان مشخص نیست و بعد از برگزاری انتخابی تیم ملی که در سال آینده و قبل از اردیبهشت برگزار می‌شود، نفرات نهایی برحسب سهمیه مشخص خواهند شد. البته چند دوچرخه سوار را نیز که از مسابقات قهرمان کشوری شیراز انتخاب شدند به اردوی تیم ملی که در سال آینده برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم تا از بین آن‌ها بهترین نفرات را گزینش کنیم.

وی در پایان گفت: بعد از جلسه‌ای که امروز با رییس فدراسیون جانبازان و معلولین خواهیم داشت، تقویم انجمن دوچرخه‌سواری برای سال آینده مورد بازبینی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم برنامه‌های خود را برای سال آینده ارایه دهیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین