|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر رودبار جنوب به سمت ایرانشهر به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر رودبار جنوب به سمت ایرانشهر به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

بارندگی شدید عصر امروز در جنوب کرمان سبب طغیان رودخانه های فصلی در شهرستان های جیرفت، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان شده مسدود شدن بعضی مسیرها به علت طغیان رودخانه در کرماناست.

وی به قرار گرفتن آبن ماها در محورهای اصلی ارتباطی جنوب کرمان اشاره و بیان کرد: تخریب برخی آب نماها در محورهای اصلی منطقه سبب کند شدن تردد شده است.

وی گفت: 130 راهدار با 170 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورهای جنوب کرمان برای بازگشایی و تردد وسایل نقلیه فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: دو اکیپ در مسیر رودبار جنوب فعال هستند تا به محض فروکش کردن سیلاب، مسیر را بازگشایی کنند.

وی گفت: بارش برف نیز در محور جیرفت - ساردوئیه به بافت و راین از شامگاه گذشته تاکنون ادامه دارد لذا رانندگانی که قصد عبور از این منطقه را دارند زنجیر چرخ و سایر تجهیزات را به همراه داشته باشند.

عراقی زاده بیان کرد: در مسیر گردنه امیرالمومنین (ع) دلفارد تا ساردوئیه نمک پاشی توسط 2 اکیپ راهداری انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای بارش های اخیر تاکنون 50 میلیارد ریال خسارت به راه های جنوب کرمان وارد شده است.

وی با اشاره به ادامه ناپایداری جوی گفت: رانندگانی که قصد تردد در راه های جنوب کرمان را دارند از طریق سامانه 141 از وضعیت مسیرها اطلاع یابند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هفت شهرستان این منطقه را زیر پوشش دارد.

فعالیت سامانه بارشی از بامداد جمعه در اغلب مناطق استان کرمان آغاز شد و در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین