|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
در بازی های امشب لیگ های اروپایی، در انگلیس، آرسنال با پنالتی دقیقه 97 مقابل برنلی به برتری رسید و در ایتالیا، اینتر با برتری مقابل پالرمو به روند روبه رشد خود ادامه داد.
 با انجام دیداری بین دو تیم آرسنال و برنلی هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس پیگیری شد. این بازی که عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امارات برگزار می‌شد با پیروزی 2 بر یک شاگردان آرسن ونگر به پایان رسید.

توپچی‌های لندن در این دیدار با گلزنی شکودران موستافی در دقیقه 59 از میهمان خود پیش افتادند. این بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که آندره گری در دقیقه 3+90 نتیجه را به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود و الکسیس سانچس شیلیایی در دقیقه 7+90 از روی نقطه پنالتی گل برتری آرسنال را به ثمر رساند و 3 امتیاز ارزشمند را برای این تیم به ارمغان آورد.

آرسنال در حالی 47 امتیازی شد و به مکان دوم جدول رده‌بندی صعود کرد که از دقیقه 65 در پی اخراج گرانیت ژاکا 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

در آخرین بازی هفته هم امشب هم چلسیِ صدرنشین از ساعت 20 میزبان هال سیتی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی 52 امتیازی صدرنشین است، آرسنال 47 امتیازی در جایگاه دوم ایستاده و تاتنهام 46 امتیازی به مکان سوم تکیه زده است.


خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی ایتالیا موسوم به سری A، امروز (یکشنبه) با برگزاری 5 دیدار همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران دنبال شد که در مهمترین آنها اینتر میهمان پالرمو بود.

نزاتزوری این بازی را با تک‌گل دقیقه 65 ژائو ماریو با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد و ششمین برد متوالی‌اش را در این رقابت‌ها جشن گرفت. اینتر از دقیقه 80 در پی اخراج کریستین دنیل آنسالدی 10  نفره به بازی ادامه می‌داد.

شاگردان استفانو پیولی با این برد 39 امتیازی شدند و جای میلان، رقیب همشهری و دیرینه خود در رده پنجم جدول را گرفتند.

در سایر دیدارها هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بولونیا  2 – تورینو صفر

امپولی یک – اودینزه صفر

جنوا صفر – کروتونه 2

پسکارا یک – ساسولو 3
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین