|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۴۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور مجوز قضایی تخریب ساختمان های اطراف پلاسکو در صورت نیاز به منظور تسریع در روند امداد رسانی به مصدومان و محبوسان در این ساختمان خبر داد.
 دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور مجوز قضایی تخریب ساختمان های اطراف پلاسکو در صورت نیاز به منظور تسریع در روند امداد رسانی به مصدومان و محبوسان در این ساختمان خبر داد.

عباس جعفری دولت آبادی که شامگاه پنجشنبه در محل حادثه ساختمان پلاسکو در کمیته مدیریت بحران شرکت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در مورد جلسه کمیته مدیریت بحران تهران که درپی این حادثه تشکیل جلسه داد، اظهارداشت: گزارشی از حادثه ساختمان پلاسکو در جلسه کمیته ارائه شد و همه مسوولانی که در جلسه حضور دارند بر تسریع در امدادرسانی تاکید کردند.

جعفری دولت آبادی از مردمی که اطراف ساختمان پلاسکو هستند، تقاضا کرد منطقه را ترک کنند و اجازه بدهند فعالیت های امدادی تسریع شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ همیشه تاکید کرده ایم که اقدامات پیشگیرانه، هزینه کمتری از این گونه حوادث دارد و پیش از این چندین بار به ساکنان این محل گفته شده و هرچند نمی خواهیم نمک بر زخم این افراد بریزیم اما از تمام افرادی که در این نوع ساختمان ها هستند تقاضا داریم به ایمنی ساختمانها توجه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران به هزینه های هنگفتی که برای خاموش کردن حریق های ناشی از حوادث اینچنینی صرف می شود،اشاره کرد و گفت: درصورت ایمن سازی، با کاهش صدها برابری هزینه ها می شد این اتفاق ها رخ ندهد.

جعفری دولت آبادی اظهار داشت: ما از لحاظ قضایی به مسوولان محلی شهرداری مجوز دادیم اگر جایی لازم است تخریب شود و برای ورود به محل و نجات امدادگران مجوزهای لازم داده شده است.

وی با بیان این که همه مسوولان با جدیت و سرعت در حال انجام وظیفه در محل هستند، اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر ساختمان های اطراف هم تخلیه شود تا ورود به ساختمان تسهیل شود و آتش نشان ها و کسانی که از صبح در ساختمان مانده اند، نجات پیدا کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین