|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
هدایت‌شده همچنین با بیان اینکه جواز دفن برای این افراد صادر می‌شود گفت: نمونه‌های لازم از اجساد این افراد اخذ شده و تصاویر آنان نیز در بانک اطلاعات پزشکی قانونی موجود است.
رئیس تالار تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 9 بی سرپناه در استان تهران ظرف حدود سه ماه خبر داد.

دکتر «محمد جواد هدایت شده» در گفت‌وگو با ایسنا درباره آمار تعداد جان‌باختگان بی‌مکان و بی‌سرپناه، اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه تا روز دوشنبه در مجموع 9 مورد فوتی در مرگ افراد بی‌سرپناه در مکان‌های عمومی به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است.

وی درباره اینکه آیا این افراد کارتن‌خواب بوده‌اند یا خیر، اظهار کرد: تشخیص کارتن‌خوابی منوط به تحقیقات قضایی است؛ اما آنچه قطعی است این است که این افراد بی‌سرپناه بوده و در اماکن عمومی جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس تالار تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران درباره علت فوت این افراد نیز گفت: یک مورد به دلیل سرمازدگی و دو مورد به دلیل عفونت‌های داخلی و بیماری‌های عفونی جان خود را از دست داده بودند و علت مرگ شش نفر دیگر نیز در دست بررسی است.

هدایت‌شده همچنین با بیان اینکه هر 9 مورد فوتی مرد بوده‌اند افزود: حداقل سن این افراد 35 و حداکثر سن نیز 70 سال بوده است، ضمن اینکه پنج نفر از جان‌باختگان همچنان مجهول‌الهویه هستند و تحقیقات برای شناسایی هویت‌شان ادامه دارد.

وی درباره مناطقی که این افراد در آنها فوت شده و به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند هم اظهار کرد: اجساد طی این مدت از نقاط مختلف استان تهران به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که به عنوان مثال از محدوده تجریش، اسلامشهر، مشیریه، خانی‌آباد نو، بازار، جوادیه، تهرانپارس و ... مواردی به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند.

هدایت‌شده همچنین با بیان اینکه جواز دفن برای این افراد صادر می‌شود گفت: نمونه‌های لازم از اجساد این افراد اخذ شده و تصاویر آنان نیز در بانک اطلاعات پزشکی قانونی موجود است.

رئیس تالار تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران درپاسخ به اینکه در سال چند فرد لامکان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در حال حاضر آماری در مورد تعداد جانباختگان در سال قبل در اختیار ندارم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین