|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۴۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
فدراسیون فوتبال از این پس تعهد دارد که با هر گونه رفتار غیر حرفه‌ای که باعث تضعیف فوتبال شود برخورد کند. قطعا جلوی رفتارهای غیر حرفه‌ای را خواهیم گرفت.
رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد آرامش در فوتبال است، گفت که از این پس با شدت و حدت با هر رفتار و برخوردی که باعث ایجاد تنش و التهاب در میان هواداران فوتبال شود برخورد خواهد کرد.

 مهدی تاج که برای بازدید از امکانات فوتبال ساحلی به بوشهر سفر کرده است پس از دیدار با مسئولان این شهر درخصوص میزبانی رقابت‌های فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران درباره بیانیه اخیر کارلوس کی‌روش گفت: واقعیت این است که نقطه نظرات‌مان را به کی‌روش اعلام کرده‌ایم و حتما هم در اولین جلسه‌ای که با او برگزار می‌کنیم، در مورد جزئیات این موضوع صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال از این پس تعهد دارد که با هر گونه رفتار غیر حرفه‌ای که باعث تضعیف فوتبال شود برخورد کند. قطعا جلوی رفتارهای غیر حرفه‌ای را خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف فدراسیون فوتبال حمایت از کلیه ارکان فوتبال است ولی مسلما تیم ملی اولویت منطقی ما محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر هیچ اختلافی بین باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال و مجموعه تیم ملی نیست. فدراسیون فوتبال متعهد است که تمام اردوهای برنامه‌ریزی تیم ملی را که مدیران باشگاه‌ها بر سر آن با هم توافق داشته‌اند را به مرحله اجرا بگذارند. در این خصوص هیچ بحثی وجود ندارد و حتما فدراسیون فوتبال طبق برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های تنظیم شده تیم ملی را مطابق برنامه انجام شده پیش خواهد برد.

تاج با اشاره به افزایش بیانیه‌ها در فضای فوتبال که باعث ایجاد تنش می‌شود تاکید کرد: ما متعهد هستیم که فوتبال را با آرامش اداره کنیم. تاکنون به موضوع بیانیه‌ها و اختلاف نظرها ورود نکرده‌ایم اما از این پس به صورت جدی به این موضوع ورود خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که افراد در هر رده و مقامی با شایعه و بیانیه هواداران را از فوتبال دلسرد کنند. جلوی این رفتار را از هر دو طرف خواهیم گرفت.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اینکه گفته شده کارلوس کی‌روش استعفای کتبی بدون امضا به فدراسیون ارائه کرده است، گفت: کی‌روش استعفای مکتوب امضا شده به فدراسیون داده است و مباحث اخیر در مورد این موضوع صحت ندارد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین