|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
قاچاقچیان مسلح پس از ورود به منطقه کمین یگان‌های عملیاتی و تکاوران پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از مدتی درگیری مسلحانه، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و چهار سوداگر مرگ نیز با 437 کیلوگرم تریاک و 93 کیلوگرم حشیش دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی سابقه‌دار و دستگیری چهار سوداگر مرگ با یک تن و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری یگان‌های عملیاتی و تکاوران پلیس با اشرار خبر داد.

 سردار حسین رحیمی گفت: یگان‌های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات گسترده تخصصی و شبانه‌روزی از جا‌به‌جایی مواد مخدر توسط یک باند مسلح  قاچاقچیان با  استفاده از خودروهای تیزرو با خبر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از حدود یک هفته اقدامات فنی گسترده، روز گذشته اعضای این باند در حالی که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جا‌به‌جایی مواد مخدر در محور مهرستان- ایرانشهر بودند، شناسایی شده و تحت مراقبت پلیس به طور نامحسوس قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به منطقه کمین یگان‌های عملیاتی و تکاوران پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از مدتی درگیری مسلحانه، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و چهار سوداگر مرگ نیز با  437 کیلوگرم تریاک و 93 کیلوگرم حشیش دستگیر شدند.

رحیمی در ادامه از انهدام یک باند دیگر مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد و گفت: در این عملیات شبانه، یگان‌های عملیاتی پلیس پس از شناسایی یک باند قاچاقچیان مسلح  که با استفاده از دو دستگاه خودرو سبک در حال جابه‌جایی مواد مخدر بودند، با آنها درگیر شدند که پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مقابله یا یگان‌های پلیس را نداشتند با رها کردن خودروها از منطقه متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه 480 کیلوگرم تریاک را کشف کردند


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین