|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
اگر این طرح تهیه شود حیف و میل میلیاردها دلار از بین می‌رود و موجب صرفه‌جویی در بسیاری از عرصه‌ها به ویژه حوزه انرژی می‌شود می‌توان این طرح را به نوعی شبیه با طرح صندوق توسعه ملی دانست.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قطعا تا تاریخ ۵ اسفندماه که مقام معظم رهبری باید اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تعیین کنند در باره ریاست مجمع تصمیم‌ می‌گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،محسن رضایی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که در ساختمان قدس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در باره این که آیا تا تاریخ ۵ اسفندماه که مقام معظم رهبری باید اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تعیین کنند ممکن است ایشان جانشین آیت الله هاشمی در ریاست مجمع را مشخص کنند، خاطرنشان کرد: قطعا تا آن زمان مجمع تشکیل خواهد شد و مقام معظم رهبری تصمیم‌ می‌گیرند ولی این که این تصمیم چیست هیچ کسی از آن خبر ندارد.

رضایی در عین حال افزود: تاکنون هیچ تصمیمی درباره ریاست آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گرفته نشده است.

وی با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری مجمع تشخیص مصلحت یک دستگاه مستشاری برای انقلاب و نظام است، اظهار داشت: اینکه رییس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام چه کسی باشد از اختیارات مقام معظم رهبری است و ما منتظر تصمیم ایشان هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری جلسات کمیسیون‌ها و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از امروز خبر داد و تصریح کرد: با وجود آنکه جلسات کمیسیون‌ها و جلسات دبیرخانه از امروز آغاز شده جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت تشکیل نمی‌شود تا تکلیف ریاست آن تعیین شود.

رضایی خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون‌ها و دبیرخانه جلسات کمیسیون‌ها و دبیرخانه به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تعطیل شده بود که پس از سپری شدن مراسم هفت ایشان مجددا کار خود را آغاز کرده است.

طرح آیت الله هاشمی رفسنجانی برای صرفه جویی ملی

وی گفت: آیت‌الله هاشمی در روزهای پایانی به من ماموریت دادند تا طرح صرفه‌جویی ملی تهیه شود و گفتند این طرح توسط من یا شما به رهبری تقدیم شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر این طرح تهیه شود حیف و میل میلیاردها دلار از بین می‌رود و موجب صرفه‌جویی در بسیاری از عرصه‌ها به ویژه حوزه انرژی می‌شود می‌توان این طرح را به نوعی شبیه با طرح صندوق توسعه ملی دانست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین