|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۴۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید حاضر نیست ۹۰۰ میلیون تومان پول بگیرد و کارایی نداشته باشد.
 بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید حاضر نیست ۹۰۰ میلیون تومان پول بگیرد و کارایی نداشته باشد.

بختیار رحمانی بازیکن تیم استقلال تهران در گفت‌وگویی با عذرخواهی از هواداران استقلال به خاطر نتایج ضعیفی  که در نیم فصل اول گرفتند، درباره آخرین وضعیتش در باشگاه استقلال اظهار کرد: قاعدتا از عملکرد خودم راضی نیستم. الان خودم از همه ناراحت‌ترم زیرا برای اهداف بزرگتری به استقلال آمدم و از همه معذرت‌خواهی می‌کنم که نتوانستم آن طور که باید و شاید عملکرد خوبی داشته باشم.

او درباره اینکه گفته می‌شد در لیست مازاد علی منصوریان قرار گرفته است، گفت: من احترام خاصی برای علی‌آقا قائلم. همه می‌دانند که من چقدر استقلال را دوست دارم. نمی‌خواهم بر سر استقلال منت بگذارم ولی هنوز آن پیشنهاداتی که قبلا داشتم را هم دارم. آن‌ها خواستند که بگویند که من در لیست مازاد هستم تا رفتار من و بازخورد هواداران را ببینند.

به گزارش ایسنا، رحمانی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا علی‌آقا در برنامه ۹۰ طوری صحبت کرد که مشخص نشود من در لیست مازاد هستم یا نه. البته نمی‌توانید در مصاحبه‌ای پیدا کنید که گفته باشم من در لیست مازاد هستم. یک چیزی که من را از داخل ناراحت می‌کند، این است که اسم من اصلا در لیست نبود و آن‌ها با اسم من بازی کردند. اگر اسم من در لیست نبوده این را بگویند.

بازیکن تیم استقلال با بیان اینکه برایش مهم نیست چه کسی به استقلال می‌آید، گفت: اینکه بروم یا نه، به این مسائل ربط ندارد. من رفتم با کمال احترام از افتخاری رضایت‌نامه‌ام را خواستم و حدود ۹۰۰ میلیون باقی مانده از قراردادم را بخشیدم. می‌توانستم ادامه بدهم و پولم را بگیرم ولی فکر کردم که این طور به استقلال لطمه می‌خورد. بحث اینجاست که من این مبلغ را بخشیدم تا بروم.

او افزود: یک چیز ساده‌ای که وجود دارد این است که باید پول بازیکنی که نمی‌خواهی پرداخت کنی بازیکنانی که در لیست مازاد بودند هم از دوستان من هستند و این را بدانید اگر ۲۰ روز زودتر به آن‌ها می‌گفتند در لیست مازاد قرار دارند، پول قراردادشان را می‌بخشیدند ولی در حال حاضر به کدام باشگاه باید بروند. این‌ها در بندهای قوانین AFC و فیفا هست که اگر بازیکنی را نمی‌خواهید ۱۵ تا ۲۰ روز زودتر به آن‌ها بگویید.

بختیار رحمانی که با رادیو ایران سخن می گفت در پاسخ به این سوال که شاید بتواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری از خود نشان دهد اظهار کرد: علی‌ آقا از من خیلی استفاده کرده و من هم در تمرین‌ها تلاش زیادی کردم و تمام تلاشم این بود که به تیم کمک کنم. ولی الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم جدایی از استقلال است. حالا اینکه آن‌ها بعد از من می‌خواهند کریستیانو رونالدو یا هر کسی دیگری را بیاورند تصمیم با خودشان است. من به این نتیجه رسیده‌ام که باید از استقلال جدا شوم حالا اینکه در لیست مازاد هستم یا نه، مهم نیست.

بازیکن تیم استقلال تهران با بیان اینکه حتی خرمگاه هم به او گفته که منصوریان او را می‌خواهد گفت: امسال سال جام جهانی است و من نمی‌توانم مدام روی نیمکت باشم. در مسیری که من تا الان طی کردم، خانواده‌ام خیلی اذیت شدند. در حال حاضر استقلال این همه بازیکن جذب کرده و حالا بختیار هم نباشد فرقی نمی‌کند. فکر کنم امشب جلسه‌ای در رابطه با رضایت‌نامه من داشته باشند که نتیجه آن فردا مشخص می‌شود.

او با بیان اینکه پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری که پیش از پیوستن به استقلال داشته را هنوز دارد، بیان کرد: الان در ایران چنین پولی را هیچ تیمی نمی‌دهد. اگر مسئولان استقلال ۱۰ روز پیش می‌گذاشتند که بچه‌ها پی زندگی‌شان بروند بهتر بود ولی در حال حاضر چه کار کنم؟ اگر استقلال فردا رضایت‌نامه من را ندهد دیگر از این تیم نمی‌روم. اگر حرفه‌ای به داستان نگاه کنیم باید این کار را بکند ولی الان چرا باید یک میلیارد بگیرم و کارایی نداشته باشم. مطمئن باشید اگر از استقلال جدا شوم یک روز با قدرت به این تیم بازمی‌گردم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین