|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
نورپردازی خوب و عمل های جراحی پلاستیک سبب می شوند تا سلبریتی ها جوان تر از سن واقعی شان به نظر می برسند.
 نورپردازی خوب و عمل های جراحی پلاستیک سبب می شوند تا سلبریتی ها جوان تر از سن واقعی شان به نظر می برسند.

در ادامه به چندین سلبریتی اشاره می شود که بسیار جوان تر از سن واقعی شان به نظر می رسند:

تیم بیلی
مجری و برنامه ساز محبوب در استرالیا او علیرغم آن که ۶۳ ساله است اما پر از انرژی است و جوان به نظر می رسد. او مجری برنامه گزارش اب و هوا بوده است در نتیجه شاید رمز جوان ماندنش همین نکته بوده باشد !

سلما هایک

این بازیگر زیبای مکزیکی تبار ۵۰ ساله است اما در ظاهر او این موضوع مشخص نیست موضوع و بسیار جوان تر به نظر می رسد. او در سال ۲۰۰۲ با بازی درفیلم فریدا در نقش نقاش شهیر مکزیکی، فریدا کالو توانست در جشنواره‌های زیادی نامزد دریافت جایزه شود. جشنواره‌هایی چون؛ اسکار، بفتا، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه گلدن گلوب.

چاک نوریس

شاید هیچ کسی نتواند حتی فکرش را هم کند که او ماه مارس پیش رو ۷۷ ساله خواهد شد. او بازیگر و ورزشکار امریکایی است و در فیلم های رزمی و اکشن زیادی در هالییود بازی کرده است. مهمترین آنها فیلم راه اژدها بود که در آن نوریس به‌عنوان حریف مخالف نهایی بروس لی نقش بازی کرد.

سیسلی تایسون

 بازیگر امریکایی است که از سال ۱۹۵۱ میلادی به  این سو مشغول فعالیت بوده است. او متولد سال ۱۹۲۴ میلادی است اما بسیار جوان تر به نظر می رسد.
 
برد پیت

شاید هیچ کس نتواند باور کند که برد پیت بازیگر مشهور و برنده جایزه گلدن گلوبز ۵۳ ساله است. او همسر انجلینا جولی دیگر بازیگر هالیوودی بود که انتشار خبر تصمیم انجلینا برای طلاق از او همگان را شوکه کرد.

دیلان مک درموت

بازیگر امریکایی است که از جمله فیلم های معروفش می توان به خانه ای برای تعطیلات، هیئت منصفه فراری و بازمانده اشاره کرد. شاید کمتر کسی باور کند که او ۵۵ ساله است.

جین فوندا

بازیگر و فعال سیاسی و نویسنده امریکایی است. او در سال های ۱۹۷۱ و ۱۹۷۸ میلادی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش او زن شد. شاید کمتر کسی باشد که باور کند او ۷۹ ساله است.

سوزان ساراندون

بازیگر امریکایی که رد سال ۱۹۹۵ میلادی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. او یک سال پیش از آن نیز این جایزه را دریافت کرده بود. او در سال های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۲ میلادی برنده جایزه  گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود. شاید کمتر کسی باور کند که او ۷۹ ساله است.

الیسون هانیگان

بازیگر امریکایی است به خاطر بازی در سریال هایی چون اشنایی با مادر و بافی قاتل خون اشام مشهور شده است. او ۴۲ ساله است اما خیلی جوان تر به نظر می رسد.

جوئن استفانی

خواننده و طراح لباس امریکایی است. او ۴۷ ساله است اما بسیار جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین