|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
البته در راستای صیانت از کارآمدی دستگاه های نظام، برنامه این سازمان اطلاع رسانی به هنگام به مسئولین و پیشگیری از نفوذ و فساد است.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: فضاسازی برخی رسانه‌های ضد انقلاب و وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، ناشی از مقابله قاطع این سازمان با عناصر نفوذی و حلقه های اصلی مفساد اقتصادی در کشور است.

 سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اطلاعاتی مرکز مقابله با جرایم سازمان یافته اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه ، پیرامون فضاسازی عناصر معاند و ضدانقلاب علیه این سازمان گفت: از آنجا که مقابله با جریان‌های جاسوسی که قصد نفوذ در ارکان قدرت نظام جمهوری اسلامی را دارند و برخورد با گروهک‌های تروریستی که بدنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند از اولویت‌های اصلی سازمان اطلاعات سپاه است، برخوردهای اخیر صورت گرفته با شبکه‌های فساد اقتصادی و برخی عناصر جاسوسی در حوزه فرهنگی و اجتماعی موجب به خطر افتادن و تقلای مفسدان و جاسوسان و فضاسازی رسانه‌های مرتبط با آنها علیه این سازمان شده است.

وی همچنین ادامه داد: مشی سازمان این است که بدون کوچکترین توجه و تاثیرپذیری از جوسازی‌ها هرجا که حقوق ملت، امنیت کشور و پاسداری از انقلاب اقتضاء کند در هماهنگی کامل با دستگاه قضایی به وظیفه انقلابی خود در برخورد با عوامل مخل پیشرفت و امنیت اقتصادی و اجتماعی عمل کند.

نجات افزود: البته در راستای صیانت از کارآمدی دستگاه های نظام، برنامه این سازمان اطلاع رسانی به هنگام به مسئولین و پیشگیری از نفوذ و فساد است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه درباره انتشار شایعاتی در خصوص دخالت بعضی از اعضای این سازمان در مفاسد اقتصادی و دستگیری آنها، این موضوع را کذب و دروغ سازی برخی رسانه های وابسته به دشمن دانست و افزود: دروغ پردازی چند رسانه معلوم الحال طی چند روز اخیر، تلاشی از سوی عناصر مرتبط با متهمان دستگیر شده برای جلوگیری از روند رسیدگی قضایی است.

وی در ادامه اعلام کرد: در روزهای آتی خبرهای مهمی از برخورد با باندهای متخلف و بزرگ اقتصادی و شبکه های نفوذی مرتبط با سرویس های بیگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین