|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
هافبک پرسپولیس درباره داوری نیز گفت: وظیفه من بازی کردن است و چیزی که سرمربی از من بخواهد را در زمین انجام می‌دهم و درباره داوری صحبت نمی‌کنم.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید من اکنون بازیکن پرسپولیس هستم و در حال لذت بردن از پیروزی امروز هستم.

 سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوبی بود. این پیروزی را تقدیم به هواداران می‌کنیم و مبارک آنان باشد. تیم‌هایی که به آزادی می‌آیند چینش دفاعی خود را فشرده تر می‌کنند و این دردسرساز است. با اینکه ۱۰ نفره شدیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم اما مهم پیروزی بود که توانستیم آن‌ را کسب کنیم.

رفیعی درباره تشویق او توسط هواداران پرسپولیس نیز گفت: خدا را شکر که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. باز هم از آن‌ها تشکر ویژه‌ای می کنم. آن‌ها قبل از زمانی که به پرسپولیس بپیوندم به من لطف داشتند و امروز هم لطفشان را دوباره به من نشان دادند. امیدوارم با عملکردم بتوانم ثابت کنم که لیاقت این لطف را دارم.

هافبک پرسپولیس درباره داوری نیز گفت: وظیفه من بازی کردن است و چیزی که سرمربی از من بخواهد را در زمین انجام می‌دهم و درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

وی درباره شکایت باشگاه فولاد نیز گفت: من بازیکن پرسپولیس هستم و امروز هم برای این تیم بازی کردم و الان هم در حال لذت بردن از این پیروزی هستم.

رفیعی درباره بازی هفته بعد این تیم برابر فولاد خوزستان و حضور در اهواز نیز گفت: هر بازی برای ما شرایط خاص خودش را دارد اما ما پرسپولیسیم و برای پیروزی به میدان می رویم. برای من نیز فرقی ندارد و اگر کادر فنی صلاحدید که من در ترکیب باشم، سعی می‌کنم وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین