|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
اگر فقط به کارنامه هاشمی رفسنجانی در ارتباط با دانشگاه آزاد توجه کنیم متوجه می‌شویم بیش از 5.5 میلیون نفر فارغ‌التحصیل بعد از انقلاب ثمره دانشگاه آزاد بوده است که این مسئله ناشی از نگاه و اراده او به تربیت نیروی انسانی است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زمان اوج جنگ اقدام به تاسیس دانشگاه‌ آزاد کرد، گفت: قطعا آیندگان بیشتر به ابعاد وجودی او پی خواهند برد زیرا آیت‌الله هاشمی محور وحدت بود.

طه هاشمی  با بیان اینکه خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر کسی پوشیده نیست و ارتحال او ضایعه دردناکی برای ملت بود،‌ اظهار کرد: پس از تشییع امام راحل دیگر حضوری این چنین با حضور پرشکوه مردم از اقشار و طیف های مختلف سیاسی و فکری نداشتیم. مردم با حضور در مراسم تشییع از زحمات و خدمات هاشمی رفسنجانی در طول دوره قبل از پیروزی، دوره مبارزات و دوره بعد از پیروزی انقلاب قدردانی کردند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شناسنامه انقلاب جز لاینفک انقلاب بوده و تا زمانی که انقلاب است نام هاشمی و عظمت کاری که او خلق کرد نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی رفسنجانی عاشق امام (ره)، مقام معظم رهبری و مردم بود که چنین ویژگی در کمتر کسی پیدا می‌شود، گفت: صبر هاشمی رفسنجانی و مقاومت او در مقابل سختی‌ها و بدی‌ها زبانزد بود. علاقه او به انقلاب باعث شد تا آخرین لحظات هم به فکر توسعه و آبادانی کشور و مردم باشد که این ویژگی‌های بزرگ همواره با نام هاشمی رفسنجانی عجین است.

طه هاشمی اظهار کرد: قطعا آیندگان بیشتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را خواهند شناخت و بیشتر به ابعاد وجودی او پی خواهند برد زیرا او محور وحدت بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همه کسانی که امروز به جایگاه او پی بردند بهتر است در آینده برای شخصیت هایی که همچنان مورد انتقاد تند و بی انصافانه هستند تجدید نظر کنند و بدانند که چنین شخصیت‌هایی ذخیره انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد معجزه هاشمی رفسنجانی بود، ادامه داد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوج جنگ اقدام به تاسیس دانشگاه آزاد کرد. در واقع زمانی که همه توجهات به جنگ بود او در فکر آینده کشور و تربیت نیروی انسانی بود.

طه هاشمی تصریح کرد: اگر فقط به کارنامه هاشمی رفسنجانی در ارتباط با دانشگاه آزاد توجه کنیم متوجه می‌شویم بیش از 5.5 میلیون نفر فارغ‌التحصیل بعد از انقلاب ثمره دانشگاه آزاد بوده است که این مسئله ناشی از نگاه و اراده او به تربیت نیروی انسانی است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: آیت‌الله تا آخرین لحظات حیات به فکر دانشگاه آزاد و توسعه کیفی این مرکز بزرگ علمی بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین