|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
من و همسرم کارمان را با دارایی فوق‌العاده ناچیزی شروع کردیم اما با سخت‌کوشی و تلاش توانستیم به این جایگاه برسیم و به همین دلیل من به عنوان بانوی اول آمریکا این وظیفه را بر دوش خود احساس کردم که امکان تحصیلات عالی را برای همه فراهم کنم.
میشل اوباما در آخرین سخنرانی خود به عنوان بانوی اول آمریکا از برنامه‌های آموزشی اش دفاع کرد.

 به نقل از یو.هرالد، میشل اوباما همسر رئیس‌جمهور آمریکا، در آخرین سخنرانی رسمی از کارنامه خود در زمینه آموزش عالی دفاع کرد.

طرح وی که "دستیابی به پیشرفت عالی" نام دارد و در آن برای تلاش میشود تمام کسانی که دبیرستان را به پایان می‌برند، بتوانند با استفاده از دوره‌های آنلاین، کالج‌های دوساله و دوره‌های دانشگاهی، خود را برای بازار کار آماده کنند.

میشل اوباما گفت: من و همسرم کارمان را با دارایی فوق‌العاده ناچیزی شروع کردیم اما با سخت‌کوشی و تلاش توانستیم به این جایگاه برسیم و به همین دلیل من به عنوان بانوی اول آمریکا این وظیفه را بر دوش خود احساس کردم که امکان تحصیلات عالی را برای همه فراهم کنم.

وی افزود: طرح دستیابی به پیشرفت عالی بسیار موفقیت‌آمیز بود و من از تمام کسانی که در این مسیر با ما همراه بودند سپاسگزارم.

میشل اوباما خاطرنشان کرد: نسبت به دوران آینده ترسی نداریم چرا که به قدرت امید، ایمان داریم و همه باید بدانند که پاسخ تلاش و کوشش موفقیت و پیروزی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین