|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۴۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
در جلسه‌ای که با این هدف برگزار می‌شود روند کار را پیگیری می‌کنیم تا در ادامه بتوانیم در هیات دولت برای پیشرفت بیشتر این امر اقدام کرده و کمک کنیم.
وزیر کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص آسیب‌های اجتماعی سعی ما بر این است که در این حوزه اقدامات مفید و موثری را به انجام برسانیم.

 رحمانی فضلی در بدو ورود به استان مرکزی در فرودگاه اراک، در جمع خبرنگاران یکی از اهداف سفر به استان مرکزی را دیدار و تقدیر از مدیران در حوزه های مختلف اعم از دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی عنوان کرد و افزود: در این سفر امور مربوط به اقتصاد مقاومتی را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که «در این خصوص حتما گزارشی ارائه خواهم داد»، افزود: در جلسه‌ای که با این هدف برگزار می‌شود روند کار را پیگیری می‌کنیم تا در ادامه بتوانیم در هیات دولت برای پیشرفت بیشتر این امر اقدام کرده و کمک کنیم.

وی با اشاره به جلسه‌ای که امروز با نمایندگان شوراهای شهر و شوراهای روستا خواهد داشت، گفت: همچنین در این سفر در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز جلسه‌ای خواهیم داشت.

وزیر کشور به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: با توجه به این تاکیدات سعی ما براین است که اقدامات موثر و مفیدی در این زمینه نیز به انجام برسانیم و امید است که این اقدامات موجب خیر برای استان و مردم باشد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین