|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه اتفاقی بر سر گلوله ها و پوکه گلوله هایی می آید که پس از جنگ روی زمین، دیوارها و مناطق مختلف می افتند؟
 آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه اتفاقی بر سر گلوله ها و پوکه گلوله هایی می آید که پس از جنگ روی زمین، دیوارها و مناطق مختلف می افتند؟ خبری از نیروهای پاک کننده ای که ماموریت آنها جمع آوری این فشنگ ها و پوکه های آنها باشد، نیست. به این ترتیب اینها به زباله تبدیل می شوند، زباله ای که تجزیه آن صدها سال طول می کشد.

این فشنگ ها و پوکه ها موجب آلوده شدن خاک و آب نیز خواهند شد و ممکن است حیوانات نیز به اشتباه آنها را بخورند. به همین دلیل وزارت دفاع ایالات متحده اکنون برای حل این مشکل به راهکار جدیدی رسیده است: تولید گلوله ای که در نهایت و پس از استفاده به گیاه تبدیل می شود.

به گزارش تک شات، این فشنگ ها علاوه بر باروت، در درون خود دانه گیاه مخصوصی را شامل می شوند که در خاک رشد خواهد کرد و به این ترتیب باعث تجزیه شدن فشنگ میشود. این گیاه می تواند آلاینده های باقی مانده گلوله را از خاک جمع آوری کند و حیوانات نیز می توانند آن را بخورند. البته این طرح هنوز در مرحله ایده پردازی است و باید ببینیم که نتیجه نهایی چه خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین