|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
این اولین بار بود که ناهار را دو نفری با آیت الله هاشمی صرف می‌کردم و تاکنون سابقه نداشت که ایشان بنده را برای ناهار به صورت خصوصی دعوت کنند، در این دیدار بیش از یک ساعت دو نفری با هم صحبت های زیادی داشتیم که شاید اکنون زمان گفتن همه این صحبت ها نباشد.
نباید اجازه دهیم شرایط به گذشته برگردد، که اگر برگشت هم ایران و هم انقلاب فرصتی برای بازسازی نخواهد داشت و باید حتما تلاش کرد که همین مسیری که آغاز شده با رفع معایبی که داریم، ادامه پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،سید حسن هاشمی اظهار کرد:‌ روز یکشنبه (19 دی ماه جاری) من پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان، در وزارت بهداشت، در حال رفتن به بیمارستان لقمان برای افتتاح چند پروژه درمانی، از جمله تعدادی تخت ICU بودم که آیت الله هاشمی تماس گرفتند و بنده را برای ناهار دعوت کردند.

 وی گفت: با توجه به اینکه قبلا برای ناهار از طرف آقای ناطق نوری دعوت شده بودم، جلسه ناهار با آقای ناظق نوری را به زمان دیگری موکول کردم و پس از افتتاح چند پروژه درمانی در بیمارستان لقمان در ساعت یک و نیم بعد از ظهر، ناهار در خدمت ‌آیت الله هاشمی بودم.

وزیر بهداشت که با ایرنا گفتگو می کرد، افزود: این اولین بار بود که ناهار را دو نفری با آیت الله هاشمی صرف می‌کردم و تاکنون سابقه نداشت که ایشان بنده را برای ناهار به صورت خصوصی دعوت کنند، در این دیدار بیش از یک ساعت دو نفری با هم صحبت های زیادی داشتیم که شاید اکنون زمان گفتن همه این صحبت ها نباشد.

وی افزود: ایشان نسبت به برخی مسائل جاری و ‌آینده کشور به خصوص مسائل مربوط به رفاه احتماعی و توجه به فقرا و محرومان صحبت کردند و تاکید کردند که در دور آینده دولت با توجه به اینکه روابط بین‌الملل ایران با کشورهای دنیا بهتر خواهد شد و شرایط اقتصادی دولت هم مناسب‌تر می‌شود، باید آرزوهای بر زمین مانده درباره محرومان و نیازمندان را حتما محقق کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: یک بخش مهم از فرمایش آیت الله هاشمی این بود که نباید اجازه دهیم شرایط به گذشته برگردد، که اگر برگشت هم ایران و هم انقلاب فرصتی برای بازسازی نخواهد داشت و باید حتما تلاش کرد که همین مسیری که آغاز شده با رفع معایبی که داریم، ادامه پیدا کند.

وزیر بهداشت درباره شناخت خود از آیت الله هاشمی به خبرنگار ایرنا گفت: شناخت من از ایشان، این است که ایشان انسان آزادی خواهی بودند که در بیانات و نوشته هایشان هم این نگاه مشهود است، ایشان در سن 30 و چند سالگی کتاب امیرکبیر را نوشتند و نگاهشان به کشور یک نگاه آرمانخواهانه بود و آرمانگرا بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین