|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
آن بزرگوار که از برجستگان انقلابی و سیاسی معاصر جهان اسلام به شمار می‌رفتند، زندگی سراسر ایثار خود را وقف اعتلای جامعه و امت اسلامی نمودند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

 به نقل از شاتا، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس فراوان درگذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای همه ارادتمندان آن مرد بزرگ مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

آن بزرگوار که از برجستگان انقلابی و سیاسی معاصر جهان اسلام به شمار می‌رفتند، زندگی سراسر ایثار خود را وقف اعتلای جامعه و امت اسلامی نمودند.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به گردن صنعت، معدن و تجارت کشور مثل سایر بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حقی بزرگ دارد و بدون شک، لقب سردار سازندگی برازنده ایشان بوده و من وظیفه دارم از تلاش‌های ایشان در سالهای بعد از انقلاب و حمایت‌هایی که تا امروز از این حوزه بزرگ انجام دادند، به نیکی یاد کنم.

اینجانب به نمایندگی از طرف همه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت، تسلیت صمیمانه خود را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ارواحنا له فدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیات عظام و علمای اعلام و تمامی اقشار جامعه ایران اسلامی تقدیم داشته و به ارادتمندان و به ویژه خاندان مکرم و ارجمند ایشان تعزیت عرض نموده و برای دیگر داغداران، از خداوند متعال درخواست تسلا و برای روح مطهر آن بزرگوار رحمت و مغفرت الهی خواستارم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین