|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
در لایحه بودجه سال 1393 کل کشور اعتبارات جداگانه‌ای به برنامه تنظیم بازار داخلی اختصاص یافته است.
در لایحه بودجه سال 1393 کل کشور اعتبارات جداگانه‌ای به برنامه تنظیم بازار داخلی اختصاص یافته است.

این اعتبارات به صورت جداگانه به وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام کشور و شرکت بازرگانی دولتی ایران اختصاص یافته است.

به صورت تفکیک شده بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برنامه تنظیم بازار داخلی در سال 1393 معادل دو میلیارد و 491 میلیون و 900 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

بودجه سازمان حمایت نیز برای اجرای این برنامه معادل 200 میلیون تومان برآورد شده است. این سازمان برای برنامه راهبری تنظیم بازار داخلی نیز بودجه‌ای معادل 11 میلیارد و 837 میلیون و 200 هزار تومان گرفته است.

شرکت پشتیبانی امور دام کشور و شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز به ترتیب 530 میلیون تومان و سه میلیارد و 368 میلیون و 600 هزار تومان برای اجرای برنامه تنظیم بازار داخلی بودجه گرفته‌اند.

گمرک جمهوری اسلامی ایران، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز از دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی هستند که برای برنامه تنظیم بازار داخلی در سال 1393 از دولت بودجه گرفته‌اند.

مجموع بودجه اختصاص یافته به برنامه تنظیم بازار داخلی در سال 1393 معادل 135 میلیارد و 77 میلیون و 400 هزار تومان می‌شود.

همچنین بودجه اختصاص یافته به برنامه راهبری تنظیم بازار داخلی نیز معادل 13 میلیارد و 837 میلیون و 200 هزار تومان است. این بودجه تنها به دو نهاد یعنی مرکز ملی رقابت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اختصاص یافته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین