|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰
علیرضا منصوریان پیش از حضور در استقلال وعده کرده بود تیمی را برای هواداران استقلال آماده می‌کند که هم زیبا بازی کند، هم راحت گل بزند.
 علیرضا منصوریان پیش از حضور در استقلال وعده کرده بود تیمی را برای هواداران استقلال آماده می‌کند که هم زیبا بازی کند، هم راحت گل بزند.

تیمی تهـــاجمـــی که استقلالی‌های عادت کرده به فوتبال هجومی تیم پرویز مظلومی و قبل‌تر از آن استقلالِ امیر قلعه‌نویی خود را برای حمایت از چنین تیمی در روزهای قبل از شروع فصل به خوبی گرم کردند. استقلال در فصل جاری در اکثر بازی‌هایش زننده گل اول بود اما همواره نتوانست از گل‌های زده‌‌اش به خوبی مراقبت کند و در همان نیمه اول یا نیمه مربیان وامی‌داد و بازی برده را یا با مساوی تمام می‌کرد یا با باخت (فقط سه بار) به پایان می‌رساند! کاوه رضایی با 5 گل، جابر انصاری با 4 گل، علی قربانی با 3 گل و بهنام برزای با 2 گل مهاجمانی هستند که 14 گل این تیم را به ‌ثمر رسانده‌اند. بررسی گلزنان استقلال نشان می‌دهد تیم منصوریان متکی به مهاجمانش است. تیمی که از مجموع 18 گل (که یکی از آنها مقابل گسترش فولاد تبریز گل به خودی محسوب شده) 14 گلش را توسط مهاجمانش به ‌ثمر رسانده، به کادر فنی می‌گوید بازیکنان این پست تا چه اندازه برای گلزنی آمادگی دارند.

به گزارش خبر ورزشی، گرچه آن دسته از افرادی که بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردند، تأیید می‌کنند که استقلال در هر بازی (غیر از مصاف با تراکتورسازی) به طور میانگین به اندازه تعداد انگشتان یک دست، موقعیت گل خلق کرده است. 3 گل دیگر استقلال را هم محسن کریمی (2 گل) و امید ابراهیمی به ‌ثمر رساندند.

آن گل به خودی هم با ضربه محسن کریمی به ‌دست آمد. این بازیکن در اواسط نیم‌فصل به ترکیب استقلال اضافه شد و درست در همان برهه چه در لیگ و چه در جام‌حذفی، تحرک خوبی به خط هافبک این تیم داد. حضور این هافبک بازیساز البته زیاد به طول نینجامید و با مصدومیت دوباره‌‌اش استقلال باز هم در لیگ افت کرد و هم جام‌حذفی را از دست داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین