کد خبر: ۱۴۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
از این جهت موافقین و مخالفین دولت باید برای حفظ منافع ملی و منافع مردم محتاطانه رفتار و اقدام کرده و از هرگونه بهانه دادن به آمریکا پرهیز کنند.
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری توئیت کرد: نباید با اقدامات و رفتارهای نسنجیده، مجددا ایران را در معرض اقسام تهدیدهای تحریمی و نظامی و اتهامات جدید قرار دهیم.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری در حساب توئیتری خود نوشت: «در شرایط کنونی محرز است که رئیس جمهوری جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی و فشارهای تبلیغاتی ایران را وادار به نقض عملی برجام کرده و از این طریق بهانه‌های لازم برای تاسیس، تمدید یا تشدید تحریم‌ها علیه ایران را فراهم نماید».

وی ادامه داد: از این جهت موافقین و مخالفین دولت باید برای حفظ منافع ملی و منافع مردم محتاطانه رفتار و اقدام کرده و از هرگونه بهانه دادن به آمریکا پرهیز کنند.




آشنا در پایان نتیجه گیری می‌کند: « این موضوع زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که بدانیم در چه وضعیت منطقه‌ای مناسبی قرار داریم. به دیگر معنی اکنون که دولت‌های دوست ایران در منطقه به خصوص عراق و سوریه توانسته‌اند به موفقیت‌های شایانی در تثبیت موقعیت خود نایل شوند و تروریست‌ها و تروریست‌پرورها در ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارند، نباید با اقدامات و رفتارهای نسنجیده، مجددا ایران را در معرض اقسام تهدیدهای تحریمی و نظامی و اتهامات جدید قرار دهیم».


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین