|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جدال تبهکاران»، «روسری آبی» و «آرزوهای بر باد رفته» پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۱۱، ۱۷:۱۵، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پناهگاه»، «پازل»، «خرس‌های مهربان»، «دانش‌آموزان دوکوبو»، «اژدهاتونو چطور آموزش بدین»، «فرشتگان»، «پاشنه بلند 2»، «محبوبه»، «فهرست»، «قدرت»، «نامه‌های خیس»، «صعود از k2»، «اپراتور»، «پلیس‌های ناخلف»، «آقای مورگان»، «آدم کوچولوها»، «قلب خورشید»، «سقوط طولانی»، «دان 2»، «جزیره»، «تروی»، «فرزندان»، «خونه‌پا»، «سگ خرگوشی»، «چیزهای جالب کجا هستند»، «شاهزاده کوچک دلاور»، «مسیح»، «جدال تبهکاران»، «روسری آبی»، «آرزوهای بر باد رفته»، «بیلو» و «کریمر علیه کریمر» پنجشنبه و جمعه 16 و 17 دی‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پناهگاه» به کارگردانی «دانیل اسپینوزا»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «توبین فراست» مأمور اسبق «CIA» بوده که اکنون به جرم جاسوسی و نشر اطلاعات سری تحت تعقیب است! او در حین مبادله یک ریزتراشه که حاوی اطلاعاتی درباره فساد ماموران «CIA» و سایر سازمان‌های جاسوسی دنیا است؛ بازداشت شده و برای بازجویی به مکانی به نام «پناهگاه» منتقل می‌گردد. در حین بازجویی، «پناهگاه» مورد حمله قرار گرفته و «توبین فراست» با دخالت «مت» که مسئول «پناهگاه» است از آنجا می‌گریزد ... .

در این فیلم «دنزل واشنگتن» و «رایان رینولدز» هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «پازل» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی»، جمعه ۱۷ دی‌ ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم که خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند آمده است: جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود! اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند... .

در فیلم تلویزیونی «پازل»، «رضا کیانیان»، «آرش مجیدی»، «شقایق فراهانی» و «ماه‌چهره خلیلی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «خرس‌های مهربان» به کارگردانی «فیووان لیو»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: یک مرد چوب‌بُر از فروش درختان جنگل می‌خواهد هزینه خرید بلیط سفر عید و بازگشت نزد خانواده‌اش را فراهم کند. ولی حیوانات جنگل به خصوص دو خرس با او مشکل دارند. اما زمانی که می‌بینند اره او خراب شده، این دشمنی را فراموش می‌کنند و به کمک او می شتابند!

*************************************

فیلم سینمایی «دانش‌آموز دوکوبو» به کارگردانی «فیلیپ شارون»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد «دوکوبو» پسربچه‌ای چاق است که تمایلی به حل کردن تکالیف مدرسه و درس خواندن ندارد. او تمام وقتش را به مطالعه کتاب‌های تخیلی پرماجرا و ساختن وسائل عجیب می‌گذراند. در مدرسه جدیدش با انواع و اقسام ابزار آلات دست‌ساز موفق به تقلب و کپی کردن تکالیف همکلاسی‌اش «لئونی» می‌شود و با کیت الکترونیکی که در فلوتش جاسازی کرده با اجرای موسیقی بتهون در کلاس موسیقی، خود را نوازنده‌ای با استعداد جا می‌زند و دانش‌آموز محبوب خانم «راتوو» معلم موسیقی می‌شود... .

*************************************

انیمیشن سینمایی «اژدهاتونو چطور آموزش بدین» به کارگردانی «کریس ساندرس»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: «هیکاپ» نسبت به بقیه «وایکینگ‌ها» ضعیف‌تر است. پدر او رییس وایکینگ‌هاست. «وایکینگ‌ها»  مورد حمله اژدها قرار می‌گیرند که هرکدام انواعی دارند. یکی از این اژدها که اژدهای شبیخون زن است؛ شب‌ها می‌آید و چون سیاه است کسی نمی‌تواند او را ببیند همیشه موفق به فرار می‌شود! «هیکاپ» دستگاهی ساخته که می‌خواهد با آن اژدها را بگیرد...

*************************************

فیلم سینمایی «فرشتگان» به کارگردانی «جونجی ساکاموتو»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم در مورد معلمی است که سال‌ها در دهکده‌ای تدریس کرده است. شاگردانش برای معلم که خیلی مهربان بوده؛ احترام خاصی قایل هستند. معلم پس از مرگ همسرش دهکده را ترک می‌کند و شاگردانش برای او خیلی دلتنگ می‌شوند. معلم پس از چند سال دوباره به دهکده باز می‌گردد. اما شاگردان او هر کدام  با مشکلاتی درگیر هستند و برای خود زندگی می‌کنند. او پیگیر احوال آنها شده و یکی یکی شاگردانش را پیدا کرده و گره از مشکلاتشان باز می‌کند... .

*************************************

فیلم تلویزیونی «پاشنه بلند۲» به کارگردانی « محسن منشی‌زاده»، جمعه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: «سحر» و «سروش» زوج جوانی هستند که زندگی خوبی دارند. «پری» خواهر بزرگتر «سحر» شک وی را نسبت به «سروش» برمی‌انگیزد. «سروش» که زندگیش را دوست دارد به رفتارهای آزار دهنده او اهمیت نمی‌دهد. اما وقتی «سحر» به شرکت می‌رود و درکارهای شرکت مداخله می‌کند، «سروش» هم ناراحت می‌شود. او با حساسیت‌ها و دخالت‌هایش باعث می‌شود شرکت خسارت زیادی ببیند و مشتری‌های خوبش را از دست بدهد...

«مهدی سلوکی» و «علی صادقی» بازیگران این فیلم هستند.

**************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «محبوبه» به کارگردانی «وحید نیک‌خواه آزاد»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی «نادر سلیمانی» و «شبنم مقدمی» خواهید دید: «محبوبه» دختر نوجوانی است که با ناپدری خود در جنوب شهر زندگی می‌کند. او متوجه می‌شود که ناپدری‌اش با کمک دوستش «قدرت» سعی دارند تا محبوبه را به عقد پیرمرد سالخورده‌ای درآورند و به این وسیله پولدار شوند! «محبوبه» فرار می‌کند و به خانه زنی نابینا و ثروتمند در شمال شهر پناه می‌برد و به او می‌قبولاند که او «بهار» دختر پیرزن که ۱۲ سال پیش گمشده است می‌باشد... .

*************************************

فیلم سینمایی «فهرست» به کارگردانی «کریستین فیور»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: یک وکیل سر از کار شرکتی درمی‌آورد که از راه واسطه سود زیادی به جیب زده است! او آنها را تهدید می‌کند که همه چیز را به مطبوعات خواهد گفت. اعضای باند که پنج تن بوده‌اند به او و خانواده‌اش حمله می‌کنند و همسر و سایر افراد شاهد را در یک مهمانی با گلوله از پای در می‌آورند. «میکا» و «ومن» پسران خردسال وکیل که از این حادثه جان سالم به در برده‌اند، تصمیم می‌گیرند تا برای انتقام از این افراد پلیس شوند! سال‌ها بعد که آن دو در خدمت نیروی پلیس‌اند پیام‌هایی را دریافت می‌کنند که نام قاتلین را برای آنها فاش می‌سازد... .

بازیگران این فیلم سینمایی «کلر بروترا» و «اریک کانتونا» هستند.

*************************************

فیلم سینمایی «قدرت» به کارگردانی «بوبی کولی»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم آمده است: «بالدو ساهایی» یکی از افسران ارشد نیروی پلیس است که مأمور دستگیری فردی جنایتکار به نام «گانکولی» می‌شود. اما از آنجا که خودِ «بالدو» از طریق رشوه‌ دادن به مأمورین پلیس وارد دستگاه پلیس شده است و به‌خاطر همین موضوع مادر خود را از دست داده، پس از ورود و استخدام تصمیم می‌گیرد خود یکی از فاسدترین مأمورین پلیس هند شود تا بتواند از این طریق، درستکاری و صداقت را به نیروهای پلیس آموزش دهد و از طرف دیگر بتواند از مأمورین فاسد انتقام بگیرد... .

«آجای»، «براه ماجی»، «براه ماناندام»، «جوگی برادرز» و «رجینا کاساندرا» در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «نامه‌های خیس» به کارگردانی «مرجان اشراقی‌زاده»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

فیلم داستان دختری به نام «راضیه» را روایت می‌کند که سال‌هاست از مادر پیر و بیمارش نگهداری می‌کند. او با کار بر روی لباس عروس امورات خود را می‌گذراند با ورود پسری به زندگی‌اش، در زندگی او و مادرش تغییراتی به وجود می‌آید... .

«جواد عزتی» و «معصومه قاسمی پور» در فیلم تلویزیونی «نامه‌های خیس» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «صعود از K۲» به کارگردانی «فرانک رودام»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «تیلر» که وکیل دعاوی است به رخ کشیدن شخصیت خود و قهرمان بودن را دوست دارد، اما دوستش «هرولد» نقطه مقابل اوست. «هرولد» به همراه گروه «کلایبورن» برای صعود به قله «کی‌دو» می‌روند. در نزدیکی قله، «کلایبورن» بیمار می‌شود و به پیشنهادش «دالاس» رهبر گروه به همراه «تاکانه» برای صعود می‌روند در حالی که «تیلر» اصرار دارد که او آماده‌ترین فرد گروه است. اما در راه «تاکانه» سقوط می‌کند و «دالاس» نیز گم می‌شود «تیلر»  نمی‌خواهد این فرصت طلایی را از دست بدهد... .

در این فیلم «مایکل بین»، «مت کریون»، «آنی گریندلی»، «النا وول» و «بلو مانکوها» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «اپراتور» به کارگردانی «آماریا اولسون» و «اوبین اولسون» جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: یک تیم تبهکار برای سرقت هم‌زمان از چندین بانک، «پاملا» زنی که اپراتور مرکز پلیس است را گروگان گرفته‌اند و او را مجبور می‌کنند که پلیس‌ها را به صحنه‌های ساختگی و اتفاقات دیگر بفرستد تا آنها بتوانند دور از پلیس و در امنیت کامل نقشه خود را عملی کنند. همسر این زن «جرمی» پلیس است اما آنها به دلیل مشکلاتی که قبلاً پیش آمده قصد جدایی دارند. «پاملا» چاره‌ای ندارد که «جرمی» را از طریق پیام کوتاه از ماجرا با خبر کند اما سارقین تمام کارهای او را زیر نظر دارند... .

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «پلیس‌های ناخلف» به کارگردانی «استیفانو سولیما»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: تعدادی از پلیس‌های ضد شورش ایتالیا، حین درگیری‌های خیابانی نژادپرستان تصمیم به تسویه حساب شخصی می‌گیرند. این گروه که تحت عنوان «کبرا» در پلیس ضد شورش فعالیت دارند؛ مشکلات زندگی خصوصی‌شان را با تقاص گرفتن از مردم و ایجاد درگیری‌های فیزیکی شدید، با مردم تخلیه می‌نمایند. اما در نهایت فساد آنها فاش می گردد.

در فیلم سینمایی «پلیس‌های ناخلف»، «فیلیپو نیگرو»، «پیر فرانسیسکو فاوینو» و «مارکو گیالینی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «آقای مورگان» به کارگردانی«ساندرا نتل‌بک»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی «مایکل کین» و «کلیمانس پوزی» آمده است: «مایکل» استاد بازنشسته دانشگاه در رشته فلسفه است که نتوانسته پس از سال‌ها خود را از افسردگی ناشی از مرگ همسرش نجات دهد. تا اینکه در یکی از روزها اتفاقی با یک زن بیوه فرانسوی آشنا می‌شود و این آشنایی او را دچار تغییرات اساسی در طرز نگاه رخوت‌انگیزش به زندگی می‌کند.

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «آدم کوچولوها» به کارگردانی «پیتر هویت»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد چهار آدم کوچولو است که در زیر خانه‌ای زندگی می‌کنند. صاحب خانه قصد تخریب آنجا و ساخت یک ساختمان لوکس را دارد. پسر خانواده با این تصمیم مخالف است و آدم کوچولوها به او کمک می‌کنند که جلوی پدرش را بگیرد.

«جان گودمن»، «جیم براد بنت» و «مارک ویلیامز» در فیلم سینمایی «آدم کوچولوها» ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************

انیمیشن سینمایی «قلب خورشید» به کارگردانی «احمد علمدار»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: پهلوان «پیرمراد» که پهلوان اول شهر بوده و «دوال پهلوانی» سی سال نزد او بوده قصد می‌کند که یک جانشین از بین جوانان شهر برگزیند! در مسابقه‌ای که برپا می‌شود ۷ نفر انتخاب می‌گردند. «پیرمراد» می‌گوید که هر کس یاقوت درشت وسط «دوال پهلوانی» را به «سیستان» برگرداند پهلوان اول است....

*************************************

فیلم سینمایی «سقوط طولانی» به کارگردانی «پاسکال چامیل»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی «پیرس بروس نان»، «تونی کالته» و «ایموگن پوتز» خواهیم دید: چهار نفر در ساعتی قبل از سال تحویل قصد خودکشی دارند! «مارتین» چهره معروف تلویزیونی، «جس» دختر یک سیاستمدار، «مورین» زنی میانسال و درمانده که وضعیت اقتصادی نامناسبی دارد و «جی‌جی» که نوازنده است ... .

************************************

فیلم سینمایی «دان۲» به کارگردانی «فرهان آختر»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: سارق حرفه‌ای که قصد سرقت جواهرات را دارد و با گروه زبده‌ای کار می‌کند در انتها مشخص می‌شود که با پلیس همکاری می‌کرده است ولی پلیس پس از چندی متوجه می‌شود که از او رودست خورده و او سر آنها را نیز کلاه گذاشته و فرار کرده است.

«شاهرخ خان»، «فلورین لوکاس»، «اوم پوری» و «بومن ایرانی» از بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه تماشا

فیلم سینمایی «جزیره» به کارگردانی «مایکل بی»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ ماه ساعت ۲۰ از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان با بازی «ایوان مک‌گرگور» و «اسکارلت جوهانسن» خواهیم دید: در یکی از صحراهای بزرگ آمریکا کپی ژنتیکی افراد در حال ساخت است تا در مواقع لزوم مثل بیماری و از کارافتادن بدن به فرد مورد نظر پیوند زده شود و بعد از اتمام پیوند، کپی نابود و از بین برود! «لینکن» به اتفاق «جوردان» دو کپی هستند که از این موضوع اطلاع پیدا کرده و می‌گریزند... .

*************************************

فیلم سینمایی «تروی» به کارگردانی «وولف گانگ پترسن»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

این فیلم که براساس یکی از افسانه‌های بزرگ یونان ساخته شده ‌است، با بازی برجسته‌ی «برد پیت» در نقش «آشیل» روایت می‌شود. «آگاممنون» پادشاه «یونان»، توانسته است کشورهای مختلف یونان را با هم متحد سازد و هدفش تصرف تمام دنیاست. او بیشتر پیروزی‌هایش را مدیون جنگجوی دلاورش، آشیل است اما با وی بدرفتاری می‌کند... .

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «فرزندان» به کارگردانی «یاسر طالبی»، پنجشنبه ۱۶ دی‌ ماه ساعت ۲۳ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زندگی بی‌دغدغه «یعقوب» و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان «فرخ» که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. «یعقوب» در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند.

در این فیلم تلویزیونی «حسن رستمانی»، «حسین میرزاقلی» و «مهرتاش سعیدی» هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «خونه‌پا» به کارگردانی «ایمان افشاریان»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سرایدار خانه‌ای در شیراز می‌خواهد به مسافرت برود. او از دوستش می‌خواهد که در نبود او مراقب خانه باشد و دوستش این مسئولیت را به پسرانش محول می‌کند. روزی پسر بزرگ‌تر به‌عنوان «خانه‌پا» وارد خانه می‌شود ولی به اشتباه وارد خانه همسایه می‌شود و اتفاقاتی رخ می‌دهد... .

«مهدی فقیه»، «زهرا سعیدی»، «امیر غفارمنش» و «سلمان فرخنده» در این فیلم نقش‌آفرینی  می‌کنند.

*************************************

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «سگ خرگوشی» به کارگردانی «تیبور هرنادی» و «جنو کولتای» پنجشنبه ۱۶دی‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: در جنگل‌های دورافتاده، سگ کوچکی با شش بچه خرگوش دوست می‌شود و ... .

*************************************

فیلم سینمایی «چیزهای جالب کجا هستند» به کارگردانی «اسپیک جونز»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی «مکس رکوردز» خواهید دید: «مکس» کودکی گوشه‌گیر و بداخلاق است. روزی او با اعتراض از شام مادرش، از خانه خارج شده و در جنگل به موجودات عجیبی برمی‌خورد که شبیه غول‌های کوچک هستند. او قول می‌دهد که غم‌ها را از آنها دور کند بنابراین به عنوان رئیس آنها انتخاب می‌شود...

*************************************

انیمیشن سینمایی «شاهزاده کوچک دلاور» به کارگردانی «ایسو تاکاهاتا»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: «هوروس» پسر نوجوانی است که روزی از پای یک دیو سنگی شمشیری را خارج می‌کند. «دیو» به او می‌گوید که اگر بتواند دوباره شمشیر را تیز کند به شاهزاده خورشید تبدیل می‌شود. پدر پیر «هوروس» می‌میرد و او به دهکده‌ی محل تولدش باز می‌گردد. پدرش به او می‌گوید که شیطان روزی مردم را فریب داده و آنها سرزمین خود را ویران کرده‌اند. او در راه رسیدن به دهکده با «گروم والد» که شیطان است روبه‌رو می‌شود و پیشنهاد او را برای دوستی و همراهی او رد می‌کند... .

*************************************

شبکه افق

فیلم سینمایی «مسیح» به کارگردانی «نادر طالب‌زاده»، جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: در روزگاری که کاهنان و حکومت فاسد «هیرودس» زمام امور «یهودیه» را در دست داشتند، حضرت مسیح (ع) پس از چله‌نشینی در بیابان و پیروزی بر وسوسه‌های شیطانی مأموریت می‌یابد در یکی از پرحادثه‌ترین دوره‌های تاریخی رسالت خود را ابلاغ کند. او برای اثبات پیامبری‌اش معجزاتی را نشان می‌دهد که این مسأله سبب می‌شود عده‌ای او را به اشتباه خدا بنامند و ...

در فیلم سینمایی «مسیح»، «فتحعلی اویسی»، «مینا باقری»، «احمد نجفی» و «کامران فیوضات» ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جدال تبهکاران»، «روسری آبی» و «آرزوهای بر باد رفته» پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۱۱، ۱۷:۱۵، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «روسری آبی»، «آرزوهای بر باد رفته»، «بیلو» و «کریمر علیه کریمر» جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۱، ۱۵:۳۰، ۱۷:۱۵ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین