|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از آغاز تدوین بودجه ۹۳ از امروز خبر داد و گفت: همزمان با لایحه بودجه سال آینده گزارش عملکرد سال‌های ۹۰ و ۹۱ قانون برنامه پنجم توسعه نیز تقدیم مجلس می‌شود

تدبیر و امیدرحیم ممبینی در پاسخ به این پرسش که آیا تدوین بودجه 93 در معاونت برنامه ریزی دولت آغاز شده است یا خیر؟ اظهار داشت: بعد از صحبت‌های آقای نوبخت معاون برنامه ریزی با معاونان مربوطه از امروز (یکشنبه 27 مردادماه) تدوین بودجه سال آینده در دولت آغاز شده است.

وی افزود: برای تدوین بودجه 93 باید پیش بینی منابع قابل تحقق را داشته باشیم از همین رو مقدمات این کار را آغاز کرده‌ایم و مکاتبات مربوطه را با دستگاه‌های مربوطه که مسئولیت وصول درآمد را دارند انجام داده‌ایم.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: جلساتی را با سازمان امور مالیاتی، گمرک، خصوصی سازی، مخابرات، وزارت نفت و ... را درباره منابع قابل تحقق در بودجه 93 خواهیم داشت.

ممبینی در پاسخ به این پرسش که چند روز قبل مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که باید در قانون برنامه پنجم توسعه اصلاحیه انجام شود و آیا این کار در دولت یازدهم مورد اجرا قرار می گیرد یا خیر؟ گفت: قرار است عملکرد سال‌های 90 و 91 قانون برنامه پنجم توسعه را همراه با لایحه بودجه 93 تقدیم مجلس کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین