|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
سرمربی تیم ملی در حالی از 19 بازیکن برای اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد که احتمال حضور بازیکنان دیگری نیز در این فهرست می رفت.
 سرمربی تیم ملی در حالی از 19 بازیکن برای اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد که احتمال حضور بازیکنان دیگری نیز در این فهرست می رفت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی برای اردوی دبی از 19 بازیکن رونمایی کرد تا در این اردو حضور داشته باشند و احتمالا در دیدار تدارکاتی پیش رو به میدان بروند. این اتفاق در حالی افتاد که احتمال حضور بازیکنان دیگری نیز علاوه بر نفرات دعوت شده در این فهرست می رفت.

محسن مسلمان
هافبک پرسپولیسی ها که یک فصل و نیم اخیر را برای این تیم به میدان رفته و توانسته در اغلب بازی های این تیم حضور تاثیرگذاری داشته باشد یکی از بازیکنانی است که حضورش در اردوی اخیر تیم ملی محتمل به نظر می رسید، اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

کاوه رضایی
مهاجم اول آبی های تهران که یکی از بازیکنان خوب این تیم در لیگ شانزدهم بود هم در گلزنی و هم در گلسازی برای استقلالی ها موثر واقع شد اما عملکرد این بازیکن نتوانست سرمربی پرتغالی تیم ملی را راضی کند.

جابر انصاری
یکی از بازیکنانی که به درد استقلالی ها خورد، انصاری بدون تردید از مهره های تاثیرگذار منصوریان و تیمش بود که در بازی های مختلفی توانست ورق را برای این تیم برگرداند اما جابر انصاری علیرغم بازی های تاثیرگذار خود نتوانست راهی به تیم ملی پیدا کند.

رحیم زهیوی
مهاجم اصلی قهرمان فصل قبل لیگ برتر در بازی های لیگ شانزدهم نیز توانسته به خوبی از ایفای نقش خود بر بیاید و اکنون در فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنان پرطرفدار لیگ محسوب شود، زهیوی علیرغم گل های خوبی که برای استقلال خوزستان به ثمر رسانده نتوانست در اردوی فعلی تیم ملی جایی داشته باشد.

محمد ایرانپوریان
کاپیتان دوم تراکتورسازان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ شانزدهم محسوب می شود، مدافع راست تبریزی ها هم برای تیمش گلزنی کرده و هم توانسته در بازی های بسیاری با پاس های خود جریان بازی را تغییر بدهد، ایرانپوریان نیز به مانند چند بازیکن دیگر تا امروز نتوانسته همان بازیکن مدنظر کی روش است باشد.

محمد ابراهیمی
مهاجم سابقا ملی پوش تراکتورسازان که پیش از این سابقه بازی در تیم کی روش را در کارنامه خود دارد گویا فرصت حضور در تیم ملی را از دست داده چرا که با توجه به عملکرد مناسب خود در جمع تراکتورسازان نتوانسته مجددا به تیم ملی برسد.

منبع : ورزش سه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین