|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
با عقد قرارداد بازیگران فصل پنجم سریال «پایتخت» پیش تولید سریال به شکل جدی آغاز شد.
 با عقد قرارداد بازیگران فصل پنجم سریال «پایتخت» پیش تولید سریال به شکل جدی آغاز شد.

فصل پنجم «پایتخت» با حضور تمام بازیگران اصلی فصل های قبل به جز مهران احمدی اوایل اسفند ماه در آتن پایتخت یونان کلید می خورد.

سیروس مقدم کارگردان مجموعه های «پایتخت» که هم اکنون در آتن به سر می برد در گفت و گو با بانی فیلم از بازدید لوکیشن های این مجموعه در آتن و نیکوزیا خبر داد. کارگردان مجموعه «چک برگشتی» در این باره گفت: به همراه الهام غفوری تهیه کننده و آرزو غفوری طراح صحنه و لباس سریال این روزها در یونان و قبرس مشغول بازبینی و مذاکرات ابتدایی برای انتخاب لوکیشن ها هستیم. مقدم در این باره گفت چند قسمت ابتدایی «پایتخت ۵» در پایتخت های یونان و آتن کلید خواهد خورد و ما در لوکیشن هایی چون کنار دریا، اسکله، بازارهای قدیمی و سنتی،‌ هتل، کوچه ها و محله ها، مراکز خرید و… قصه فصل پنجم «پایتخت» را آغاز خواهیم کرد.

مقدم ادامه داد: در فصل جدید تمام بازیگران «پایتخت» به جز مهران احمدی با ما همراه خواهند بود و یک بازیگر اصلی دیگر نیز که قطعا از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون است در کنار ما ایفاگر یکی از نقش های اصلی است.

مقدم گفت: فصل جدید پایتخت در ساختار جدیدی شکل خواهد گرفت که شاید ژانر و حتی گونه روایت ما تغییر کند. با داستان جدیدی از محسن تنابنده که این روزها در حال شکل گیری سیناپس ابتدایی است به دنبال ساخت پایتختی متفاوت هستیم.

به گزارش بانی فیلم، مقدم افزود: به جز آتن و فیکوزیا در تهران تصویربرداری سریال را ادامه خواهیم داد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاید قصه در این فصل به علی آباد شمال نیز کشیده شود. سیروس مقدم در پایان گفت: مذاکرات با تیم تولید و بازیگران اصلی سریال انجام و قراردادها منعقد شده است و اگر شرایط تولید مهیا باشد بدون شک فصل پنجم «پایتخت» در اسفند ماه کلید خواهد خورد. به هر حال کار ما سخت است چرا که «پایتخت» توقع مخاطبانش را بالا برده و این مسئله کار ما را سخت کرده است. قابل ذکر است تمام بازیگران اصلی سریال از خانواده معمولی گرفته تا رحمت و رحمان و رحیم همراه با «پایتخت» مسافر یونان خواهند بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین