|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
مابقی این هزینه ها صرف اقداماتی که در همین مجلس انجام آن تصویب می شود، خواهد شد. مثلاً صرف پرداخت قیر رایگان که شما تصویب کردید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات گزارشی درباره اعداد و ارقام هزینه کردهای هدفمندی یارانه ها تهیه کرد و ارائه خواهد داد.

 در جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز ۲ نوع عدد و رقم اعلام شد که می تواند ذهنیت نمایندگان و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: درباره هشتاد هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از یارانه ها، گفته می شود که چهل هزار میلیارد تومان آن صرف پرداخت به مردم شده و مابقی معلوم نیست که چه می شود.

نوبخت ادامه داد: مابقی این هزینه ها صرف اقداماتی که در همین مجلس انجام آن تصویب می شود، خواهد شد. مثلاً صرف پرداخت قیر رایگان که شما تصویب کردید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: درخواست من از ریاست مجلس این است که دستور دهند کمیسیون انرژی مجلس و دیوان محاسبات کل کشور گزارشی از این اعداد و ارقام تهیه و به مجلس ارائه دهند تا ذهنیت افکار عمومی و نمایندگان به اشتباه شکل نگیرد.

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست نوبخت گفت: حتماً اعلام می کنیم که دیوان محاسبات گزارشی در این باره تهیه و ارائه کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین