|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
رونالدو می توانست با حضور در چین سالی 100 میلیون یورو درآمد داشته باشد ولی ترجیح داده است تا فوتبال خود را در بالاترین سطح در اسپانیا ادامه دهد.
مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو اعلام کرد این بازیکن پیشنهاد 300 میلیون یورویی چینی ها را رد کرده است.

 به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو چندی پیش قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرد تا به حضور در این تیم اسپانیایی تداوم ببخشد. در این بین در حالی که تیم های چینی پیشنهادات زیادی به ستارگان جهان دادند، خورخه مندس مدیربرنامه های رونالدو اعلام کرد این بازیکن پیشنهاد 300 میلیون یورویی از لیگ چین را رد کرده است.

 رونالدو می توانست با حضور در چین سالی 100 میلیون یورو درآمد داشته باشد ولی ترجیح داده است تا فوتبال خود را در بالاترین سطح در اسپانیا ادامه دهد.

خورخه مندس درباره این موضوع گفت: یک باشگاهی چینی پیشنهاد 300 میلیون یورویی به رونالدو داد که هر سال بیش از 100 میلیون یورو به این بازیکن می رسید ولی پول همه چیز نیست و رئال مادرید مثل خانه او محسوب می شود و به همین خاطر ترجیح داده است تا در رئال بماند.

کریستیانو رونالدو که چهارمین توپ طلای خود را در سال 2016 دریافت کرد قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرده است تا به حضور در رئال ادامه دهد.

تیم های چینی با هزینه های سرسام آور توانسته‌اند در سالهای اخیر بازیکنان زیادی را جذب کنند که آخرین آنها کارلوس توس بود که به شانگهای پیوست تا بیشترین دریافتی را بین فوتبالیست های جهان داشته باشد. همچنین هفته قبل نیز اسکار با 60 میلیون یورو به لیگ چین رفت تا ستاره دیگری در این لیگ حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین