|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ در محور کیلومتر 50 بندرترکمن آق قلا بین پژوپارس و پراید اتفاق افتاده، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٥ نفر شده و دلیل آن تجاوز به چپ پژو بوده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی دو روز گذشته، 4 تصادف در جاده‌های کشور رخ داد که یکی از آنها به دلیل انحراف به چپ سمند در استان اردبیل منجر به کشته شدن ٣ نفر شد.

 سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٢:٤٠ دیروز( پنجشنبه) در محور کیلومتر 60 مشگین شهر اتفاق افتاده است، اظهار کرد: تصادف بین سمند و وانت پیکان اتفاق افتاده که متاسفانه هر دو خودرو پس از تصادف دچار حریق شده و کاملا سوخته‌اند.

رحمانی همچنین با اشاره به تصادف مرگباری که ساعت ٩ صبح چهارشنبه در استان گلستان ( محور کیلومتر ٤٠ قره تپه بعد از شرکت تعاونی) رخ داده است، افزود: تصادف چهار وسیله نقلیه ( سواری پراید، پژو ٤٠٥، پژو ٢٠٦ و سمند) متاسفانه منجر به کشته شدن 4نفر شده است. مقصر این حادثه که ٣ مجروح نیز به جای گذاشته، راننده پراید بوده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا،استان گلستان روز گذشته شاهد یک تصادف دیگر هم بوده است. این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ در محور کیلومتر 50 بندرترکمن آق قلا بین پژوپارس و پراید اتفاق افتاده، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٥ نفر شده و دلیل آن تجاوز به چپ پژو بوده است.

رحمانی در ادامه درباره جزییات حادثه روز پنجشنبه شمال استان فارس هم توضیح داد: ساعت 17:30 راننده پژو 405 در محور کیلومتر 45 محور گچساران در حال حرکت بود که به دلیل انحراف به چپ با سواری پراید برخورد شدیدی کرد. در این تصادف ٢ نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین