کد خبر: ۱۳۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
البته اين رفتار تازگي ندارد قبلا هم همنوا با صهيونيستها عليه برجام تاختند و اكنون هم به موضوعي ورود كرده اند كه قبلا فقط يكبار توسط يكي از اقتصاددانان دانشگاه حيفا در سرزمين هاي اشغالي در سال 2013 و با كليد واژه ورشكستگي قريب الوقوع ريال مطرح شده بود.
 برخي رسانه هاي غيررسمي و مجازي تندروی مخالف دولت، در 3 سال گذشته توپخانه خود را به سوي دولت نشانه رفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در اين 3 سال هر اقدام مثبتي را وارونه جلوه دادند و در هر نقطه اي كه خللي مقطعي و هر چند ناچيز بوجود آمد فرياد وامصيبتا سر دادند. افراد و جريان هايي كه 7 سال نه تنها تخريب هاي سازمان يافته را تاب آوردند بلكه برايش سينه چاك كردند، غافل از تبعات بي اعتبار كردن دولت يازدهم، ناجوانمردانه در پي بسيج كردن افراد ناآگاه براي از بين بردن امنيت رواني جامعه هستند. در ادامه اين فعاليت هاي تخريبي از روز گذشته در حال بازنشر خبري جعلي با تكنيك افشاي نيمي از واقعيت هستند تا اينگونه القا كنند كه بانك جهاني گزارش داده كه به خاطر افزايش قيمت دلار و رسيدن آن به 5000 تومان اقتصاد ايران ورشكست خواهد شد.

اگرچه نهادهاي بين المللي به صورت دوره اي گزارش هاي تخصصي از وضعيت اقتصادي كشورها منتشر مي كنند اما نه در مورد ايران و نه در مورد هيچ كشور ديگري چنين ارزيابي هايي ارائه نمي دهند. نهادهاي تخصصي شاخص ها را پيش بيني مي‌كنند و گاهي براي بهبود وضعيت، رهنمودهايي را ارائه مي كنند اما به مسائلي كه از آنها سواستفاده سياسي صورت گيرد مانند اصطلاح نامفهوم ورشكستگي اقتصاد ملي، ورود نخواهند كرد. حال برخي معاندان وطنيِ دولت، پا پيش گذاشته اند و آرزوي ورشكستگي را به خبر تبديل كرده و به سرعت در حال انتشار آن هستند.

البته اين رفتار تازگي ندارد قبلا هم همنوا با صهيونيستها عليه برجام تاختند و اكنون هم به موضوعي ورود كرده اند كه قبلا فقط يكبار توسط يكي از اقتصاددانان دانشگاه حيفا در سرزمين هاي اشغالي در سال  2013  و با كليد واژه ورشكستگي قريب الوقوع ريال مطرح شده بود. تلاقي منافع تخريبگران وجهه دولت و دشمنان قسم خورده ملت، اين فكر را تداعي مي كند كه حتي از موضوع پيش پا افتاده اي همچون افزايش چند درصدي نرخ دلار در بازار، بايد آن را ورشكستگي ريال جلوه داد بلكه دولت را از پاي درآورد غافل از اينكه با امنيت نظام و وجدان عمومي درافتاده اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین