|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
تیم جنایی که برای تحقیقات جنایی منتظراعلام نظریه پزشکی قانونی بود سرانجام اوایل این هفته با دریافت گزارش علت مرگ پی بردند این زن خفه شده است. بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت کلید خورد.
در پی اعلام نظریه پزشکی قانونی درخصوص علت قتل یک زن، همسرش پس از احضار به دادسرای جنایی و تحقیقات تخصصی، به خاطر تناقض گویی و برخی مستندات موجود در پرونده به‌عنوان مظنون بازداشت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه ها، رسیدگی به این پرونده از صبح 25 مهر امسال، و به‌دنبال اعلام انتقال جسد زن 51 ساله‌ای به بیمارستان لولاگر در دستور کار بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. با توجه به مشکوک بودن ماجرای مرگ فرنگیس، جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.




همسر فرنگیس نیز در نخستین بازجویی‌ها اظهار کرد: «صبح وقتی از خواب بیدار شدم با پیکر بی جان همسرم روی صندلی و در حال نماز خواندن روبه‌رو شدم.بعدهم تلفنی با خواهرزنم و اورژانس تماس گرفتم.»

تیم جنایی که برای تحقیقات جنایی منتظراعلام نظریه پزشکی قانونی بود سرانجام اوایل این هفته با دریافت گزارش علت مرگ پی بردند این زن خفه شده است. بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت کلید خورد.

 مادر فرنگیس که در طبقه دوم ساختمان محل زندگی دخترش زندگی می‌کرد به کارآگاهان گفت: «شب حادثه تا ساعت 8 دخترم در خانه ما بود، بعد به آپارتمان‌شان رفت، یک ساعت بعد هم تماس گرفت و گفت شوهرش به خانه آمده است. صبح روزبعد وقتی دیدم از دخترم خبری نیست به خانه آنها رفتم که دامادم در را باز کرد و در کمال ناباوری‌ام گفت که فرنگیس فوت کرده. زمانی که وارد اتاق خواب شدم او را در حالی که چادر نماز به سر داشت روی صندلی دیدم!»

همزمان با این تحقیقات، همسر فرنگیس دیروز به دادسرای جنایی احضار شد. مرد میانسال زمانی که مقابل بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: «14 سال قبل با همسرم آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم اما بچه دار نشدیم. شب حادثه ساعت 8:20 دقیقه بود که به خانه آمدم.آن شب هیچ مشکلی نداشتیم اما صبح که بیدار شدم ناگهان همسرم را دیدم که روی صندلی نشسته است. چند باری او را صدا زدم ولی جوابی نداد. همسرم را از روی صندلی به زمین منتقل کردم و  آن موقع بود که متوجه شدم فوت کرده است. با عجله با خواهرزنم تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم و بعد از آن با اورژانس تماس گرفتم. زمانی که امدادگران اورژانس آمدند گفتند که همسرم فوت کرده اما با این حال او را به بیمارستان منتقل کردند.»

با توجه به این اظهارات، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، همسر فرنگیس را برای تحقیقات تخصصی‌تر بازداشت کرد واو را دراختیار کارآگاهان جنایی قرار داد.
ش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین