|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
بعدش معلوم شده که اولا وزیر خارجه گفته این حرف‌ها محرمانه است و ثانیا دخلی به برجام نداشته و به «ایسا» مربوط بوده. آقای کریمی قدوسی هم گفته: محرمانه بی‌محرمانه. لابد معتقد است برجام و فرجام و «ایسا» و موسا همه‌اش درهم است. سواکردنی نیست که!
یک مدیر رسانه‌ای، اظهارات کریمی قدوسی و انتساب برخی مطالب به محمدجواد ظریف را از زاویه‌ای متفاوت نگاه کرده است.

 محمد مهاجری در «خبرآنلاین» نوشت:

۱- حرف‌های آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیرون درز کرده، آن هم توسط جناب آقای کریمی قدوسی نماینده مخالف «ام پی تی» (از هر گونه توضیح اضافی درباره این عبارت معذورم!) که دست بر قضا در جلسه تشریف نداشته است.

۲- دم آن نماینده‌ای گرم که حرف‌ها را به جای اینکه خودش بیرون ببرد، داده به دوستی که مطمئن بوده سرخوشانه باور می‌کند و منتشر می‌کند.

۳- بعدش معلوم شده که اولا وزیر خارجه گفته این حرف‌ها محرمانه است و ثانیا دخلی به برجام نداشته و به «ایسا» مربوط بوده. آقای کریمی قدوسی هم گفته: محرمانه بی‌محرمانه. لابد معتقد است برجام و فرجام و «ایسا» و موسا همه‌اش درهم است. سواکردنی نیست که!

۴- باید قاطعانه از آقای کریمی قدوسی حمایت کرد. ایشان که  راز داخل جلسه را آن هم  به صورت چپکی منتشر کرده (و تازه به شیوه یکی از رئیس‌جمهورهای شدیدا پاکدست، نوار هم رو کرده) هیچ کینه‌ای نداشته بلکه اقتضای طبیعتش  بوده. بنابراین آقای ظریف باید حواسش را جمع می‌کرده که هر حرفی را هر جایی نزند. ضمنا یک بار دیگر هم این اتفاق افتاده بود و آقای ظریف از کسانی قول گرفته بود خبرکشی نکنند اما کردند. یعنی آقای ظریف این ضرب‌المثل را نشنیده که «عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود»؟

۵- قدیمی‌ها می‌گفتند اگر می‌خواهی حرفت ظرف دو دقیقه در همه شهر بپیچد آن را به فلانی بگو و حتما سفارش کن که آن را به کسی نگوید. اگر آقای ظریف، این توصیه قدیمی را نشنیده و از ضرب‌المثل بالا هم خبر نداشته بهتر است برود فولکلور یاد بگیرد. هزینه فولکلور بلدنبودن ظریف را که نباید کریمی قدوسی بدهد. باید بدهد؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین