کد خبر: ۱۳۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا اظهار کرد: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی یک قلاده سگ را پشت تاکسی خود بسته بود و با خودرو روی زمین می‌کشید.
رئیس اداره محیط زیست صومعه سرا گفت: راننده تاکسی سگ آزار در صومعه سرا که یک قلاده سگ را به تاکسی خود بسته بود و روی زمین می‌کشید راهی زندان شد.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمزه عشوری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا اظهار کرد: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی یک قلاده سگ را پشت تاکسی خود بسته بود و با خودرو روی زمین می‌کشید.

وی گفت: از آنجایی که اقدام غیر انسانی وی باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی و از مصادیق بارز حیوان آزاری و عمل حرام بود با گزارش مرجع انتظامی و موسسه حامیان حیوانات بندر انزلی و شکایت اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا فرد خاطی مورد پیگرد قضایی قرار گرفت و پس از شناسایی، توسط قاضی محترم شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان صومعه سرا به تحمل دو ماه حبس محکوم شد .

عشوری افزود: هرگونه حیوان آزاری براساس آموزه‌های دینی اسلام به شدت نکوهیده شده است و خوشبختانه افکار عمومی با قدرت رسانه‌های اجتماعی، امروزه این نوع رفتار با مخلوقات خداوند را بر نمی‌تابند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین