|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به عقیده من، هرچه قدر اقدامات تندروها علیه آقای روحانی و تیم وی بیشتر شود آرای رئیس‌جمهوری در انتخابات سال آینده بیشتر خواهد شد و ما نباید نگران کاهش سبد رأی روحانی باشیم.
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) با تأکید بر اینکه «تندروها به جایگاه و شأن نماز جمعه هم رحم نکردند»، گفت: اقدامات تند دلواپسان به نفع روحانی تمام خواهد شد چرا که مردم از تندروی و افراط متنفرند.

حجت‎الاسلام هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اقدام اخیر تندروها در نماز جمعه یزد علیه معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: پرتاب مُهر و تسبیح نه تنها توهین به اسلام است بلکه تضعیف جایگاه و شأن نمازجمعه نیز هست. این دوستان سابق ما که الان دلواپس شده‎اند از آرای حداکثری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نگران هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: به عقیده من، هرچه قدر اقدامات تندروها علیه آقای روحانی و تیم وی بیشتر شود آرای رئیس‌جمهوری در انتخابات سال آینده بیشتر خواهد شد و ما نباید نگران کاهش سبد رأی روحانی باشیم.

غفاری با بیان اینکه «اقدامات تندروها علیه دولت تدبیر و امید نتیجه عکس خواهد داشت»، گفت: دوستان سابق ما که همان دلواپسان هستند از آرای حسن روحانی ترس دارند. به جرأت می‏‌گویم که اصولگرایان هیچ‎کسی را برای کاندیداتوری و رقابت با آقای روحانی ندارند، باور کنید که هیچ کاندیدای قابلی برای کاهش آرای رئیس جمهوری وجود ندارد و به همین دلیل با اقدامات خرابکارانه و تند علیه دولت تدبیر و امید سعی بر فرافکنی و تشویش اذهان عمومی دارند.

وی تصریح کرد: من به چندین شهرستان سفر کرده‌ام و خوب می‌‏دانم که مردم از اقدامات دولت تدبیر و امید رضایت دارند.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره)، ادامه داد: تندروها و دلواپسان یا به وزرا یا معاونان رئیس‌جمهوری حمله می‏‌کنند یا توافق هسته‌ای را مورد خدشه قرار می‏‌دهند. آقایان دلواپس، تحریم‎ها و قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران را فراموش کرده‌اند، گویا دچار آلزایمر شده‎اند که ایران در چه وضعیت اسف‎باری قرار داشت.

غفاری با اشاره به اینکه «دلواپسان طرفداران خود را شست‎وشوی مغزی داده‌اند»، تأکید کرد: تندروها اکثر افراد را فریب داده‌اند و به آن‎ها می‏‌گویند اقداماتی این‌چنینی (پرتاب مُهر و تسبیح، حمله به دولت و برجام) را انجام دهند، اما من به آن‎ها می‎گویم از گذشته درس بگیرند و تاریخ اسلام را مطالعه کنند چون خوارج می‏‌گفتند «امام علی را در راه رضای خدا به قتل رسانده‎اند».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان تصریح کرد: دلواپسان، جایگاه نماز جمعه را تضعیف کردند، به دولت هم حمله می‌‏کنند و از همه مهمتر بر این باورند که اقدامات آن‎ها در مسیر و به نفع اسلام است در حالی‏‌که تندروها و دلواپسان برخلاف اسلام و رویه‌های مسلمانی رفتار می‏‌کنند. این گروه و جریان خودسر و تندرو کم مانده دست به قتل و آدم‌کشی بزنند تا کلکسیون افتخارات خودشان را تکمیل کنند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین