|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مهدی هاشمی‌نسب که بارها عنوان کرده بود علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال را ندارد پس از صحبت‌هایی که با خداداد عزیزی داشت، پذیرفت سرپرست تیم سیاه‌جامگان شود. این در حالی است که آمدن هاشمی‌نسب دوست صمیمی خداداد عزیزی برای آن است که سیاه‌جامگان هرچه زودتر حود را از پایین جدول جدا کند.
سرپرست جدید تیم سیاه جامگان گفت: بلندپرواز نیستم و نمی‌گویم که هدف‌مان رتبه‌های بالایی جدول است چون این کار به‌نوعی خودفریبی است.

 مهدی هاشمی‌نسب که بارها عنوان کرده بود علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال را ندارد پس از صحبت‌هایی که با خداداد عزیزی داشت، پذیرفت سرپرست تیم سیاه‌جامگان شود. این در حالی است که آمدن هاشمی‌نسب دوست صمیمی خداداد عزیزی برای آن است که سیاه‌جامگان هرچه زودتر حود را از پایین جدول جدا کند.

هاشمی‌نسب در خصوص حضورش در تیم سیاه‌جامگان به‌عنوان سرپرست این تیم به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «من دنبال سمت نیستم و تنها برای کمک به تیم آمدم. خداداد دوست چندین و چند ساله من است و وقتی به من گفت فکر می‌کنم بتوانی به من کمک کنی بلافاصله پذیرفتم که در کنار تیم سیاه‌جامگان باشم. همیشه گفته‌بودم که علاقه‌ای به حضور دوباره در فوتبال ندارم و حالا هم فقط به خاطر رفاقت با خداداد است که در سیاه‌جامگان هستم.»

وی در مورد اینکه سیاه‌جامگان چگونه می‌تواند در این فصل به لیگ آزادگان سقوط نکند، اظهارداشت: «به طور حتم برای ماندن در لیگ برتر تنها پول آوردن و تمرین کردن جواب نمی‌دهد. در این چند روزه نقاط ضعف تیم را باید با مهره‌های خوبی که جذب می‌کنیم، پر کنیم. ضمن اینکه چند بازیکن قصد جدایی دارند و ما باید جایگزین‌های مناسبی برای آنها پیدا کنیم. امیدوارم با دوستی و رفاقت بتوانیم خود را به میانه‌های جدول برسانیم و خیلی زود خطر سقوط را رفع کنیم. البته ما بلندپرواز نیستم و نمی‌گویم که هدف‌مان رتبه‌های بالایی جدول است چون این کار به‌نوعی خودفریبی است. ولی سعی می‌کنیم در پایان فصل جایگاهی در خور نام شهر مشهد به‌دست آوریم.»

سرپرست سیاه‌جامگان درباره اینکه مهم‌ترین نقاط ضعف تیمش را در کدام پست‌ها می‌داند، عنوان کرد: «سیاه‌جامگان بازیکنان خوبی دارد و برای پرکردن ضعف‌های تیم باید با خداداد در جلساتی که داریم به نتیجه مقبولی برسیم. با این حال عمده‌ترین مشکل ما در خط حمله است. اینکه تیم در 15 بازی 11 گل زدن باعث شده تا امتیازهای مهمی از دست برود. باید این مشکل را برطرف و بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند مشکل گلزنی‌مان را رفع کند.»

او در خصوص اینکه آیا خودش بازیکنی را به تیم سیاه‌جامگان معرفی می‌کند یا نه، تصریح کرد: «من بازیکنی مدنظرم ندارم چون رقابت‌های لیگ را با جدیت دنبال نمی‌کردم. اما حالا که باید در تیم نقش مهمی داشته باشم، تلاش می‌کنم تا علاوه براینکه سرپرست موفقی باشم، مربی خوبی هم برای تیم سیاه‌جامگان باشم. ابایی ندارم که بگویم در مربیگری هر چه بیشتر بدانی کم است و تلاش می‌کنم تا به‌خوبی از تجربیات همکارانم با پرسش از آنها استفاده کنم.»

هاشمی‌نسب درباره اهمیت مسائل روحی و روانی برای بالا آمدن سیاه‌جامگان از رده‌های پایینی جدول تصریح کرد: «با توجه به شناختی که از خودم دارم، من آدم رفیق‌بازی هستم. اگر کسی با من رفیق باشد با او رفیق هستم و حتی بیشتر هم برای او مایه می‌گذارم. این موضوع در مورد بازیکنان تیم کاملا صدق می‌کند. البته اگر بازیکنی بخواهد گربه برقصاند و از رفاقت ما سوءاستفاده کند، دیگر مثل دوران بازیگری نیست که با او مستقیما درگیر شوم. او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم تا باشگاه برخورد لازم با او را حتی تا مرحله اخراج از تیم عملی کند. ما می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم و برای این کار نیاز به رفیقانی داریم که درون زمین خواسته‌های ما را پیاده کنند.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین