|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
همچنین کلیه پروازهای صبح فرودگاه ارومیه هم به علت بارش سنگین برف و نامساعد بودن شرایط جوی این شهر تا اطلاع ثانوی با تاخیر انجام می شود و در تبریز هم، علیرغم بارش شدید برف (۱۰ سانتی متر)، پروازها در حال انجام است.
بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور موجب شده پرواز در برخی فرودگاه‌های کشور با تاخیر انجام شود.

با ورود سامانه بارشی برف و باران و همچنین وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ پروازها با تاخیر و در برخی موارد با لغو مواجه می شوند؛ به عنوان نمونه پروازهای خروجی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در حال انجام است اما پروازهای ورودی به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی با تاخیر و احتمال لغو روبروست.

همچنین کلیه پروازهای صبح فرودگاه ارومیه هم به علت بارش سنگین برف و نامساعد بودن شرایط جوی این شهر تا اطلاع ثانوی با تاخیر انجام می شود و در تبریز هم،  علیرغم بارش شدید برف (۱۰ سانتی متر)، پروازها در حال انجام است.                

در همین حال، کاهش دید افقی در فرودگاه‌های شهرهای بزرگ همچون اصفهان به دلیل مه و دود با تاخیر و حتی احتمال لغو مواجه است و پروازهای امروز صبح اصفهان به دلیل شرایط جوی و مه غلیظ تا اطلاع ثانوی با تاخیر روبروست.

براساس اعلام شرکت فرودگاههای کشور،  تاخیرهای پیش آمده و عدم انجام پروازها صرفا به‌دلیل رعایت استانداردها و ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران است و از این رو مسافران هوایی که قصد سفر دارند٬ می‌توانند پیش از عزیمت به فرودگاه، آخرین وضعیت پروازها را از اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ دریافت کنند و یا از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی اینترنتی www.airport.ir، از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین