|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
یس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین گروه توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی این دانشگاه را منحل کرده و جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تاسیس کرده است.
تدبیر و امیدرییس دانشگاه علامه طباطبایی؛ صد نفر از دانشجویان دکترا، مدیران و کارکنان این دانشگاه را خارج از عرف به عضویت هیات علمی درآورده است. او همچنین گروه توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی این دانشگاه را منحل کرده و به‌جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تاسیس کرده است.

صدرالدین شریعتی (رییس دانشگاه علامه طباطبایی) که در تعطیلات تابستان سال‌جاری بسیاری از استادان را بازنشسته کرده است، در روزهای اخیر صد نفر از  دانشجویان دکترا، مدیران و کارکنان این دانشگاه را خارج از رویه‌های متعارف به عضویت هیات علمی این دانشگاه درآورده است. رییس دانشگاه علامه طباطبایی تصمیمی غیرمتعارف در تعطیلات تابستان سال‌جاری بدون حضور استادان، دانشجویان و کادر امور اداری این دانشگاه اتخاذ کرده است.

وی در تعطیلات تابستان امسال تعداد زیادی از کارکنان و دانشجویان دکترای این دانشگاه را به عضویت هیات علمی دانشگاه درآورده و برخی دیگر از استادان ازجمله دکتر جواد کاشانی (استاد حقوق) را بازنشسته کرده است. دکتر کاشانی؛ کاندیدای بالقوه ریاست دانشگاه برای آینده است.

بنا بر این گزارش، رییس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین گروه توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی این دانشگاه را منحل کرده و جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تاسیس کرده است. این گزارش حاکی است؛ صدرالدین شریعتی؛ جایگاه تعداد زیادی از همفکران و همراهان خود را ارتقا داده و به مقام دانشیاری و استادیاری رسانده است.

براساس این گزارش؛ رییس دانشگاه علامه طباطبایی تعداد زیادی از پست‌های مدیریتی در این دانشگاه را حتی تا سطح روسای ادارات دانشگاه و دانشکده‌ها در یک‌ماه اخیر تغییر داده است.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار «ایلنا»، تغییرات در دانشگاه علامه طباطبایی در یک هفته اخیر تا جایی افزایش داشته که نزدیک به صد نفر که بخش عمده آنها دانشجویان دکترا و همچنین کارکنان و مدیران با مدرک فوق‌لیسانس هستند و جزو کسانی هستند که صدرالدین شریعتی آنها را به دانشگاه علامه طباطبایی آورده، قرار است خارج از رویه‌های متعارف به عضویت هیات علمی دانشگاه درآیند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین